יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

קיובייס



לכל מי ששאל ולא קיבל תשובה, תכנת קיובייס נרשמה כבר בשנת 1989 אך לקח לה כמעט עשור עד שהיא יצאה אל שוק העבודה האינטרנטי הרחב והזמין לכל. מאז ועד היום היא גורפת כמעט כל מחמאה אפשרית וזה נותן לה את היכולת להיות גדולה מהחיים, היא מתפתחת ומשתפרת, מתחזקת ומתעצמת. היכולת שלה להפיק מוזיקה מכל צליל ומכל קובץ כבר מזמן הפך לשם של דבר בעולם המוזיקה והסאונד.

חיים קלים
מוזיקאי המעוניין ליצור מוזיקה מקורית משל עצמו לא צריך יותר לדפוק על דלתם של מפיקי מוזיקה או לתאם שעה באולפן הקלטות ולשלם מאות אלפי שקלים, היום יש פתרונות הרבה יותר זולים ולא פחות מוצלחים. זהו סיפור הכיסוי של תוכנת קיובייס הנותנת לכל מוזיקאי מתקדם או מתחיל לעסוק במוזיקה ישר משולחן המחשב בבית הפרטי שלו. אין צורך לשכור תזמורת ואין צורך לשום אנשי סאונד שיעשו קולות רקע, הכול נמצא בהישג של לחיצת כפתור קטנה.




לא על הטראנס לבדו
תכנת קיובייס היא לא רק לאנשי הטראנס. גורמים לנו לטעות בהגדרתה כי למעשה רוב המוזיקה העכשווית שאנו שומעים היא אלקטרונית ומאד נוח לנו להבין כי כנראה דרך התוכנה הזו נולד השיר. תכנת קיובייס מיועדת בלי שום צל של ספק גם לז'אנרים אחרים במוסיקה ולסגנונות שונים במוזיקה, פשוט מאד נוח להיכנס לנישה של המוזיקה האלקטרונית שהיא נטולת חוקים, יש בה רק רעש.

הכשרה
איש אולפן או מוזיקאי שרוצים לעמוד בקצב המטורף של ימנו אנו ולא להישאר ולהיגרר מאחור מחויב המציאות ללכת וללמוד לעבוד עם תכנת קיובייס  על כל מרכיביה, רק עבודה מאומצת עם השקעת מחשבה, דמיון ומעוף יכולים להביא לתוצאות מדהימות שיהיו הלהיט של מחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה