יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

כיצד יוכל לעזור לכם ייעוץ משכנתאות פרטי?



ההוצאה הכלכלית עבור המשכנתא היא אחת ההוצאות הכלכליות המשמעותיות ביותר במשק הבית אם לא החשובה ביותר. רוב הישראלים רוכשים את ביתם באמצעות משכנתא וזו שווה לכשליש מההכנסה שלהם, מה שמשאיר להם באופן משמעותי פחות כסף לחיות את חייהם. כיוון שכך אפשר להבין כי ישנה משמעות רבה לבחירת המשכנתא הנכונה ומומלץ מאד לעבור ייעוץ משכנתאות אובייקטיבי שמשרת רק את המשפחה שלוקחת את המשכנתא ולא אף גורם אחר. הייעוץ הפרטי מביא איתו כמה יתרונות שלא כולם מודעים אליהם כמו ייעוץ אובייקטיבי בלקיחת משכנתא, ייעוץ למחזור משכנתא וכן ייעוץ מורכב יותר למי שיש לו צורך בכך.

ייעוץ אובייקטיבי לקראת נטילת משכנתא חדשה
ייעוץ משכנתאות פרטי הוא יעיל מאד אם אתם מתכננים לקחת על עצמכם את אחת ההחלטות הכלכליות המשמעותיות בחייכם, נטילה של משכנתא חדשה.




ייעוץ לפני החלטה אם לבצע מחזור משכנתא או לא
ההחלטה אם לבצע מחזור משכנתא או לא היא לא החלטה שמובנת מאליה. אם אתם מחזיקים במשכנתא כבר כמה שנים יכול להיות שכדאי לכם לפנות אל ייעוץ משכנתאות ולבחון אם הפעולה כדאית עבורכם או אם כדאי להישאר עם המשכנתא הנוכחית.

ייעוץ במקרים מיוחדים אחרים
ייעוץ משכנתאות פרטי יהיה לכם לעזר גם במקרים מיוחדים כמו למשל במקרים של סירוב קבלת משכנתא או במקרים של הלוואות רבות ורצון לאחד אותם בתוך המשכנתא. אם קיבלתם סירוב מבנק אחד בקבלת משכנתא עליכם לדעת כי לא הכול  אבוד וכאן ייעוץ פרטי יכול להיות שימושי במיוחד עבורכם. כמו כן אם יש לכם הלוואות שכבדות עליכם יכול להיות שיהיה זה נכון יותר להכניס אותן בתוך המשכנתא ומומלץ לבחון זאת עם יועץ פרטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה