יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

גישור גירושין - הדרך הנוחה להיפרד

כאשר זוג מגיע להחלטה כי ברצונו לסיים את ניושאייהם, מדובר בתהליך לא פשוט. הדבר לא קל גם בפן הנפשי וגם בפן הכלכלי, ובמיוחד אם לבני הזוג יש ילדים משותפים. אחת הדרכים להקל על מורכבות התהליך בכל המובנים, היא לפנות לתהליך של גישור גירושין.

מהו גישור גירושין

גישור לגירושין הינו תהליך בו בני הזוג נפגשים עם איש מקצוע, עורך דין אשר המתחה במקצוע הגישור, במטרה להסדיר את סיום הקשר על כל משמעויותיו. תהליך זה נעשה ברגישות רבה, ובמטרה להגיע להסכם גירושין שיהיה מקובל ומוסכם על שני הצדדים.

יתרונות תהליך הגישור

כאמור יש משהו מאוד קשה ולא נעים בתהליך של גירושין. ההגעה לבית המשפט, הויכוח, התחושות הקשות שעולות במסגרתו, משים מאוד על תהליך שמההתחלה אינו פשוט. כאשר שוכרים שירותיו של מגשר גירושין, תפקידו להקל על כל הנוגעים בדבר. תהליך גישור לגירושין נעשה מחוץ לכתלי בית המשפט, שזה יתרון מאוד גדול בפני עתמו. הדבר גם חוסך הוצאות רבות הכרוכות בניהול תהליך בבית משפט, וגם מאפשר שיח יותר פתוח וישיר בין הצדדים. בתהליך גישור גירושין מגיעים להסכמות הן בנוגע לחלוקת הרכוש, והן בנוגע למשמורת ילדים, באם קיימים לזוג ילדים.

כיצד לבחור מגשר

גישור לגירושין דורש התמחות מיוחדת, ולא כל עורך דין יודע לעסוק בנושא בצורה מקצועית. לפני שאתם בוחרים לאיזה מגשר לפנות, בדקו  מה רמת המומחיות שלו, כמה שנות ותק יש לו במקצוע הגישור, ולא פחות חשוב, ודאו כי מדובר על אדם שנוח לכם להתנהל מולו.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה