יום שני, 1 בפברואר 2016

מיתוג

סיימתי את לימודי העיצוב בגדים בשנקר לפני כשנתיים והחלטתי שאני יוצאת לדרך עצמאית של עיצוב בגדי ילדים. כבר בתקופת הלימודים ידעתי שבגדי ילדים הוא התחום שמעניין אותי וקיבלתי מחמאות וציונים גבוהים על בגדים שתכננתי ויצרתי. התחלתי לעבוד מהבית ותכננתי קו מוצרים של בגדי תינוקות והתחלתי לשווק אותם באתר באינטרנט שחבר עיצב לי. קיבלתי כמה פניות, כתבו לי תגובות נלהבות, החברים פרגנו, אבל חוץ מכיסוי ההוצאות לא הצלחתי להרוויח ולקדם את העסק שלי.

מה המיתוג עשה למוצר שלי

חברה סיפרה לי על סטודיו לעיצוב שנותן את כל השירותים למיתוג המוצר ושיווקו. יצרתי איתם קשר וקבענו פגישה. ישבתי איתם בכמה פגישות מעניינות מאוד, בהן מיפינו את קהל היעד של המוצר שלי, החלטנו מה הערך המוסף שלו על פני מוצרים דומים, החלטנו על לוגו ועל סלוגן. לאחר מיתוג ראשוני התקדמנו לבנייה של עיצוב אתר אינטרנט מקצועי ומשם הכול כבר התגלגל. הסטודיו לעיצוב בנו לי אתר אינטרנט בשיטת וורדפרס, כך שהייתה לי מערכת לניהול תוכן משלי, כולל בלוג אישי, דף פייסבוק, מאמרים וכל מה שדרוש כדי לקדם את המוצר שלי.

אני ממליצה לכם להיעזר במיתוג

לא עברו כמה שבועות והתחלתי לקבל גל של הזמנות. הסטודיו לעיצוב גם קישר אותי עם קופירייטרית שיצרה עבורי מסע פרסום ויצאתי עם פרסום באינטרנט ובמגזין של הורים לילדים. התגובה הייתה היסטרית! לא הצלחתי לעמוד בביקוש והחלטתי לצאת מהבית לסטודיו משלי ואפילו שכרתי מעצבת משנה ותופרת. עבדנו 15 שעות ביום והביקוש רק הלך וגבר. עיצבתי עוד קווים של בגדים לילדים עד שהגיע הטלפון המיוחל – חברת בגדים ידועה החליטה לרכוש את החברה הקטנה שלי בסכום יפה מאוד, מה שכיסה את כל ההוצאות, כולל תהליך מיתוג, העיצוב ומסע הפרסום. נשארתי המנהלת של קו המוצרים הזה שרק הולך ומתפתח לעתיד מבטיח.

מיתוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה