יום ראשון, 21 בפברואר 2016

יועץ משכנתאות



בחירת יועץ משכנתאות

לקיחת משכנתא היא לקיחת הלוואה עם התחייבות לטווח ארוך. גובה תשלומי המשכנתא משפיעים על המשפחה בחיי היום יום שלה ועל המאזן הכלכלי שלה בכל חודש מחדש. היום מי שלוקח משכנתא מבין כי הוא לא חייב לקחת כל הצעה אשר מציעים לו. היום אפשר לבצע השוואות בין הבנקים השונים שמספקים משכנתאות וכן גם לפנות אל חברות שהורשו לספק משכנתאות כדי לקבל שלל הצעות ולבחור את הצעת המשכנתא הטובה ביותר עבורכם. כדי לעשת זאת אתם יכולים לקחת לשירותכם יועץ משכנתאות פרטי המתמחה בתחום זה.

כיצד יוכל לשרת אתכם היועץ

יועץ משכנתאות יכול ללוות אתכם בדרכים שונות כאשר חשוב לזכור לאורך כל הדרך שהוא משרת רק אתכם ולא את הבנק. היועץ יכול לבחון יחד אתכם איזה גובה משכנתא אתם צריכים, מה יכולת ההחזר החודשי שלכם והוא יכול לקבל עבורכם הצעות שונות ולהביא אתכם לשלב קבלת כספי המשכנתא בפועל.


 
קריטריונים שתוכלו לבחון מול היועץ
·       
הצעת היועץ עליכם לברר בשיחה הראשונה עם היועץ מה הוא מבצע במסגרת הייעוץ שלו. ישנם יועצים שבונים תמהיל משכנתא רעיוני וישנם יועצים שמבצעים את כל התהליך עד לקבלת המשכנתא. בהתאם לצרכים שלכם יהיה עליכם לחשוב איזה ייעוץ אתם רוצים.
·       
כספים נושא הכספים הוא חשוב מאד ואתם יכולים לברר מראש מול יועץ משכנתאות מה הערכת העלות למשכנתא שלכם (כלומר כמה כסף תשלמו בסופו של דבר בתמורה להלוואה שאתם לוקחים).
·       
מקרים מיוחדים – אם אתם חושבים שיש לכם מקרה מיוחד (כמו למשל בנייה בקיבוץ) תצטרכו למצוא יועץ משכנתאות שיש לו ניסיון בתחום זה, מבין את הקשיים וכיצד להתנהל מול הגורמים שנותנים משכנתא ויכול לעזור לכם בקבלת או מיחזור משכנתא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה