יום שישי, 5 בפברואר 2016

לופט בחולון



לופט בחולון - המקום המושלם למסיבה
אתם מחפשים מקום למסיבה אבל אין לכם זמן לנסוע עד לצפון הרחוק? אתם אוהבים להשתגע ולשמוע קריוקי בקולי קולות? אתם רוצים להתפנק בבר מפואר וליהנות מכל רגע? בא לכם לעשות על האש בלי חשבון? לופט בחולון מתוכנן בול עבורכם! כיום לופטים בחולון מאוד אטרקטיביים בגלל מיקומם במרכז וקרבתם לתל אביב. אפשר לארח בהם כמות גדולה של אנשים וגם כמות מצומצמת של חברים קרובים - אתם מחליטים על ההרכב ומה מתאים לכם.

מה זה כולל?
לופט בחולון כולל את כל הפינוקים כדי לעשות לכם אירוח מושלם: סאונה, ספא, שירותי הגברה ותאורה, בר מדהים, מקומות ישיבה נוחים הן על הבר והן על הספות מסביב, משחקי מחשב כמו פלייסטיישן 3, גן מרווח ונעים שבו אפשר לעשות על האש, בקיצור, זה המקום המושלם שלכם למסיבות! כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתאם עם החברים, להתלבש מהמם ולבוא אלינו, לחלל המסיבה הגדול. תפסו לכם פינה על אחת הספות או שבו על הבר, שתו משקאות משובחים, שימו מוסיקה טובה ו....התחילו לרקוד ולבלות.



תאמו טלפונית וקדימה... צאו לבלות!
כדי לתאם מסיבה בלופט חולון נציג מטעמנו זמין בשבילכם 24/7 - כל ימות השבוע בכל שעות היממה. התקשרו אלינו עוד היום כדי לתאם את המסיבה של החיים שלכם! יש באפשרותכם לתאם סיור מראש במקום כדי להתרשם אבל אנחנו מבטחים לכם שאחרי שתראו אותו לא תהססו! אתם תזמינו תאריך למסיבה הראשונה וגם למסיבה השנייה שלכם.... לופט חולון זה המקום המושלם למסיבת רווקים, מסיבת גיוס, מסיבת יום הולדת ובילוי מהמם עם חברים.  זוהי חוויה שנשארת אתכם כל החיים וזיכרון נהדר מבילוי משותף ומסעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה