יום שלישי, 12 באפריל 2016

מפות שולחן



איך תרכשו מפות שולחן ותהיו מרוצים מהתוצאה

חושבים לשנות את הנראות של הבית שלכם? התחילו לחשוב על מה שכבר יש לכם ואיך לשדרג את הקיים. אם אתם רוצים ליהנות מאווירה יוקרתית בבית או פשוט לרענן את האווירה, דעו שאתם יכולים לעשות זאת בלי להתאמץ יותר מדי ואפילו בלי הוצאות יקרות של שיפוץ. אתם יכולים להכניס חפצים שונים ומיוחדים לבית ולשחק עם צבעים וטקסטורות כאשר גם מפות שולחן יוכלו לעשות את העבודה כשאלו לא חייבות להיות מונחות רק על שולחן האוכל שלכם אלא פשוט להיות מונחות על כל משטח שתחליטו שמתאים לכם לשים אותן.

לא רק על שולחן האוכל

אם יש לכם שידות בבית, שולחנות קטנים ומשטחים אחרים יכול להיות ששילוב של מפות שולחן עליהן יעניקו לכם תחושה נפלאה בבית. הדבר מקובל מאד גם אצל מי שרוצה ליצור עיצוב של החלל וגם אצל אנשים שרוצים לשדרג את האווירה וגם במקרים של מכירת נכס. המפות שנמצאות על השולחן או כל משטח אחר מכניסות טקסטורה חדשה, צבעים נוספים וכל עוד הן נקיות הן משפיעות על התחושה שלנו בחלל.


 

התאמה של הצבעים

כדי להיות מרוצים מהרכישה יש לחשוב איפה אתם רוצים להניח את המפות ואלו צבעים יתרמו לתחושה טובה במרחב. אתם יכולים למצוא מפות שולחן בשלל צבעים וגוונים ובהתאם לסיבת הרכישה ונראות המקום תוכלו לבצע התאמה.

שימו לב למידות הקיימות שלכם

רגע לפני שאתם ניגשים לרכוש מפות שולחן כדאי מאד שתבחנו את המידות של השולחן שלכם או של כל משטח אחר שאתם חושבים לשים עליו את המפה. רכישה ספונטנית של מפות ללא מדידה מוקדמת ו"לפי העין" יכולה להיות רכישה שבפועל לא תתאים לכם בסופו של דבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה