יום שלישי, 26 באפריל 2016

אדריכלים בצפון



אדריכלים בצפון 

הצפון מהווה מקום ייחודיי בעל פוטנציאל אדיר להשקעות נדל"ן

העלייה הרצופה בערך נכסי נדל"ן בארץ הפכה רבים למתעניינים בשוק הדירות והבתים. התשואה על נכס קרקע ברוב אזורי הארץ, יכולה בהחלט להניב רווח רב לבעלי ידע וניסיון בנושא, אשר ידעו להשקיע את כספם באזור הנכון. הבעיה היא, שלרוב האוכלוסייה אין את הכסף הדרוש אפילו לרכישה צנועה של יחידת מגורים באזור המרכז, שלא לדבר אפילו על השקעה בסדר גודל משמעותי. התשובה לכך הינה השקעה בפריפריה. אזור הצפון הינו אופציה בעלת פוטנציאל אדיר להשקעות נדל"ן. קידום אמצעי תחבורה המקשרים את האזור למרכז, יחד עם אקלים נוח ומערכות חינוך המתפתחות בקצב מסחרר, הפכו אזורים שונים בצפון הארץ לבעלי תשואה אדירה לרוכשים. הרכישה הינה לרוב של קרקע לבנייה, כשלאחר הבנייה ניתן למכור את הנכס כשלם או לחקות לעליית מחירו. בניית הבית מחייבת שכירת שירותי אדריכלים בצפון




מהם האלמנטים הייחודיים אשר משולבים לעיתים בתכנון אדריכלי של בתים בצפון 

בנייה בצפון הארץ הינה כאמור משתלמת בטווח הקצר (באם היא למטרות מגורים מידיים), או לטווח הארוך (במידה והיא נועדה להשקעה). אדריכלים בצפון משלבים בבנייתם מספר אלמנטים ייחודיים לאזור:
·         בריכות שחייה: בשל מחיר הקרקע הנמוך, ניתן בהשקעה מזערית באופן יחסי לשלב בנכס הנבנה בריכת שחייה או שכשוך. בריכות אלו יקנו לנכס מראה יוקרתי, וימשכו משקיעים רבים. בריכות אלו יכולות להיבנות מבטון, או כבריכות תעשייתיות עשויות פנלים.
·         אבן מקומית: שילוב אבן גיר בבנייה בצפון הינה גם בעלת ערך אסטטי של שילוב בנוף, וגם בעלת ערך מעשי. האבן שומרת על בידוד פנים הבית ועל טמפרטורה נעימה. 

חשוב לבחור אדריכלים בני המקום

אדריכלים בצפון ידעו לטפל בכל נושאי הבירוקרטיה, וליצור בית מתאים לכל צורך. בחירה באדריכלים בצפון תאפשר לכם חופש תכנוני מלא, ותחסוך בהוצאות העבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה