יום שבת, 23 באפריל 2016

על עורך דין תעבורה



ישנם מקרים בהם טעות אנושית, שלנו או של אחרים, הביאה אותנו למצב שבו אנו זקוקים לעורך דין תעבורה. עורך הדין עשוי לעזור לנו להמנע עונש כבד, החל משלילת רישיון ועד למאסר, ולקבל עונש מופחת או במקרים רבים זיכוי מלא. בקיאותו של עורך הדין בחומר המשפטי ובהתנהלות המשפטית מעניקה לנו ביטחון והגנה, וככל שעורך הדין שנבחר יהיה טוב ומוצלח יותר, כך סיכויינו להצלחה במשפט גבוהים יותר. נציין כי אין לפנות לעורך דין תעבורה בכל עבירת התנועה, אלא בכאלו שמוגדרות בתור עבירות חמורות וגוררות העמדה לדין, פסילת רישיון מנהלית וצבירת נקודות חובה. עבירות שכאלו יכולות להיות נהיגה בשכרות, תאונת דרכים במעורבות פצועים, עבירות מהירות ועוד.

כיצד לבחור עורך דין תעבורה?  
בחירה נכונה של עורך דין תעבורה היא קריטית עבור אלו שצפויים לקבל עונש כבד, עקב עבירת התנועה שביצעו. לכן, בחירה זו צריכה להיות מושכלת ויסודית. עלינו לוודא כי עורך דין התעבורה שאנו בוחרים בקיא בכל הפרטים של דיני התעבורה, וכן כי יש לו ניסיון רלוונטי למקרה שלנו. מאפיינים אלו יאפשרו לעורך הדין למצוא סעיפים בחוק אשר יסייעו לבנות תיק הגנה משפטי. כמובן שחשוב שנבחר עורך דין העוסק בדיני תעבורה, וכן כי נשמע המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים על-מנת שנוודא כי עורך הדין שאנו בוחרים מתאים לנו, ויכול לסייע לנו.

איש האמון שלנו במערכת המשפטית
התמודדות עם אישום משפטי היא תהליך לא קל ומורכב מאוד. לכן, נרצה אדם שיגן עלינו ויעניק לנו ביטחון בהליך זה. בחירת עורך הדין צריכה להיות בהתאם ליכולותיו המקצועיות, אך גם בהתאם לתכונות האופי שלו, והכימיה שיש לנו איתו. עלינו לבחור בעורך דין שאנו מרגישים בנוח לשתף אותו בפרטי המקרה, בתחושותינו האישיות ובחששותינו. כלומר, שילוב בין עורך דין מקצועי לבין עורך דין שאנו נותנים בו אמון ומעניק לנו ביטחון, ייצור עבורנו את הבחירה הנכונה בעורך דין תעבורה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה