יום שבת, 11 ביוני 2016

עורכי דין תעבורה



לא כל אדם שביצע עבירת תנועה בהכרח יקבל זימון לבית המשפט. מי שמקבלים זימונים ופונים במהירות אל עורכי דין תעבורה הם אחד מהשניים - או עברייני תנועה כבדים במיוחד אשר כבר צברו גיליון הרשעות מרשים, או דווקא אנשים שיש להם דף חלק ללא הרשעות קודמות, אך הם מואשמים שפעם אחת, ביצעו עבירה חמורה מאד - לרוב מעורבות בתאונת דרכים. במיוחד במקרים הללו, חשוב מאד לפנות אל עורכי דין תעבורה שיוכלו לייצג אתכם.

מועדים - וחשוב מאד שתקומו
עורכי דין תעבורה לא פעם מסייעים לאנשים אשר ביצעו טעות טיפשית באופן חד פעמי בחיים שלהם - למשל אנשים אשר פעם אחת נהגו שתויים וביצעו תאונת דרכים, אנשים אשר היו מעורבים בתאונת דרכים ועקב ההלם והפחדים ברחו מזירת המקום, ועוד. בניגוד לדימוי הרווח מהתקשורת, לא תמיד מדובר בהכרח על אנשים שהם עברייני תנועה כבדים. למעשה, מרביתם הם אנשים שלא הייתה להם שום הרשעה קודמת ולא בכדי – אלו אזרחים שומרי חוק, אשר מעדו פעם אחת.

נכון שעל עבירות כבדות יש לתת עונש, אך בעזרת עורכי דין תעבורה, תוכלו גם להציג את הצד שלכם במקרה, ובית המשפט לא פעם מפעיל עקרון של מידתיות בקבעו את העונש לנהגים אשר ביצעו עבירה אחת באופן חד פעמי, גם אם היא חמורה. עורכי דין תעבורה יכולים להביא לעסקת טיעון באשר לעונש או לשכנע את בית המשפט שיקבע עונש מופחת. בחלק מהמקרים לעתים אף מקבלים זיכוי מחמת הספק - אם כי כמובן כל מקרה לגופו.

לא להגיד נואש בשום שלב
אין ספק שעקב המעורבות בתאונת דרכים קשה, לעתים אתם ממילא חשים אשמה ולא יודעים איך להמשיך. חשוב מאד שתפנו בהקדם בכל מקרה אל עורכי דין תעבורה כדי שתקבלו את הייצוג המשפטי הטוב ביותר, כדי להתחיל דף חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה