יום חמישי, 2 ביוני 2016

הלוואה לכל מטרה



אפשר לקבל הלוואה לכל מטרה מהבנק, מחברות האשראי ומחברות פרטיות. מי שמעניק הלוואה מן הסוג הזה עשוי להתנות אותה בהעמדת ערבים או בטחונות. יחד עם זאת, כיום ניתן לקבל הלוואה לכל מטרה גם ללא ערבים. בדרך כלל יהיה מדובר על הלוואות בסכומים יחסית נמוכים. אפשר להשתמש בהלוואות כדי לממן טיפול רפואי דחוף, נסיעה לחו"ל, שיפוץ בבית, אירוע פרטי או רכישת ציוד עבור העסק.

הלוואה לכל מטרה מתאימה ללקוחות פרטיים ועסקיים והיא יכולה לסייע לעצמאיים או שכירים. מלבד חברות כרטיסי האשראי, גופים חוץ בנקאיים וכמובן הבנקים, יש גם גופים בשוק האפור שמעניקים הלוואות לטווח קצר וארוך. 

לקוח שמתלבט בין מסלולי הלוואות צריך לברר את גובה ההחזר החודשי ואת הריבית. באופן עקרוני, ככל שההלוואה ניתנת לתקופה יותר ארוכה כך צפויה הריבית לגדול. מומלץ לערוך סקירה מוקדמת של סוגי הלוואות ולברר מה כל מוסד או גוף מציעים. רק לאחר בחינת האפשרויות ניתן לבחור מסלול הלוואה אטרקטיבי שישמש למימון מיידי ונוח של הוצאות מסוימות.



איך בוחנים את יכולת ההחזר?
יכולת ההחזר היא סוגיה מהותית גם בנטילת הלוואה לכל מטרה. לא משנה מה גובה ההלוואה, היא חייבת להתאים ליכולת ההחזר החודשית של הלקוח. הבעיה היא שלכל לקוח יש יכולת החזר שונה. רק הלקוח יודע מה התכניות שלו לטווח הקצר, הבינוני והארוך ואיזה סוג של הלוואה עשויה להעניק עבורו את הפתרון המקיף ביותר. המטרה היא לבחון את יכולת ההחזר בשלב מוקדם ולקבל המלצות על הלוואות רלוונטיות בלבד.

רצוי להשתמש במחשבון הלוואה לכל מטרה ולהזין נתונים על הכנסה חודשית, תקופת הלוואה וריבית מוצעת. כך אפשר להיערך לקראת ההלוואה ולמנוע הפתעות לא נעימות בחשבון הבנק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה