יום חמישי, 16 ביוני 2016

קייטרינג לשבת חתן



קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן – פתרון קל וטעים
לצד שלל ההכנות לחתונה הקרבה ובאה, אתם זוכרים בפינת הראש כי צריך לתכנן גם את שבת החתן. אין ספק כי זוהי תקופה עמוסה גם לזוג הנרגש וגם להורים משני הצדדים. את שבת החתן מן הסתם יארגנו הורי החתן, ועל פי המסורת גם יארחו. על מנת שתוכלו להנות כמה שיותר משבת החתן, ללא יותר מידי הכנות או טרחה סביב האירוע מומלץ להיעזר בחברת קייטרינג המספקת שירותי קייטרינג לשבת חתן. כך תוכלו להיות מעורבים בבחירת ובניית התפריט, ללא צורך לטרוח ביום האירוע עצמו. 




איזה אוכל כדאי להגיש בשבת חתן? כיצד לבנות את התפריט?
שבת החתן היא בעצם עלייה לתורה של החתן בזמן תפילת הבוקר ביום שבת. לאחריה מגיעים בני המשפחה והמוזמנים הנוספים לסעודה, אשר לרוב תתקיים בבית משפחת החתן. אם כן, מדובר בארוחה המתקיימת בשעות הצהרים המוקדמות ויש להתאים את המזון אליה. הקפידו לבחור מזון מגוון ובריא. מומלץ במקרים הללו להתייעץ עם החתן עצמו. בחרו באוכל אותו הוא אוהב, כיוון שמדובר בחגיגה לכבודו. בנוסף, במידה ואתם יודעים כי עתידים להגיע ילדים רבים, מומלץ כי יהיה גם אוכל המותאם עבורם.

כיצד לבחור חברת קייטרינג לשבת חתן?
את חברת הקייטרינג לשבת חתן מומלץ לבחור זמן מה לפני השבת עצמה. שבת החתן נערכת בסמיכות לחתונה, זמן עמוס ולחוץ, כך שכדאי לסגור כמה שיותר עניינים לפני. אתרו חברת קייטרינג המספקת שירותי קייטרינג לשבת חתן באיזור המגורים שלכם. במידה ואינכם מכירים חברה שכזו, או לחלופין לא קיבלתם המלצות, ניתן לחפש חברות קייטרינג באינטרנט. כל מה שצריך הוא לחפש במנוע החיפוש "קייטרינג לשבת חתן" ולהתחיל לסנן את התוצאות. בחרו כמה חברות אופציונליות וקבלו מהן הצעות מחיר. מומלץ לחפש באינטרנט גם הערות ותגובות מלקוחות עבר על החברות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה