יום ראשון, 5 במרץ 2017

טיול ג'יפים בפירנאים - רכס הרים שלא תשכחו



טיול ג'יפים בפירנאים הוא מונח שכבר שמעתם לא פעם במהלך חייכם. מה מושך את כולם לפירנאים? ובכן, נסו לחשוב על רכס הרים בדרום אירופה, אחד כזה שמשלב את הירוק של הצמחייה הרבה, יחד עם שלג לבן בפסגות, עמקים מדהימים ואווירה קסומה לכל סוג טיול: טיול אקסטרים, טיול רומנטי או אפילו טיול בר מצווה. את החוויה שהפירנאים יציעו לכם לא תוכלו לקבל באף מקום אחר וכדאי שתתכוננו לשצף אדרנלין. רכס ההרים כולל מסלולים רבים ביניהם מסלולי הליכה, מסלולי רכיבה, מסלולי נסיעת שטח שמחולקים לשטחים סלולים ואף לשטחי עבר שיגרמו לכם להתחבר לטבע. הרי הפירנאים מתנשאים לגובה שיא של 3400 מטרים מעל פני הים ונמתחים לאורך 430 קילומטרים בין צרפת לספרד.




הרכיבו את טיול החלומות שלכם
אמנם הפירנאים קוסמים לכולנו אך חשוב להתכונן בהתאם לשמורת טבע עצומה בגודלה. טיול ג'יפים בפירנאים מציע מגוון רחב של אפשרויות וכדאי שתקראו בעלוני מידע או באתרי אינטרנט מתאימים כדי להחליט על איזה אזור ואיזה מסלולים תרצו לעשות. הפירנאים, מלבד טיול ג'יפים חוויתי, מציעים שלל אטרקציות כמו תצפיות: מסלולי הליכה: אגמים, מקומות הסטורים ועוד. לא כדאי לפספס שום דבר שבסוף תתחרטו עליו ולכן אם בחרתם אזור במסוים או שיש מקום שלא תרצו לפספס תכננו את הטיול בהתאם.

מזג אוויר יכול להיות קריטי
לפני שאתם מטיילים ברכס הרים מושלג ויפהפה כדאי לוודא שאתם בזמן הנכון. אמנם מזג אוויר לא עוצר טיול אך אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בטיול ג'יפים בפירנאים באמצע סופת שלגים, בדקו את התחזית עוד לפני שאתם מתכננים את מועד החופשה, לפי העונות המומלצות, בנוסף נסו להיות כמה שיותר גמישים לפי ההמלצות של המדריכים במקום והסוכנות איתה תצאו למסע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה