יום שלישי, 7 במרץ 2017

ארונות הזזה - בגלל העמידות



ארונות הזזה איכותיים הם פריטי ריהוט יחסית יקרים ולכן אחד הקריטריונים החשובים ביותר הוא עמידותם. ארון הזזה יכול להגיע בשלל צבעים ושלל דוגמאות, אך כשקונים ארונות הזזה חשוב מאוד לבדוק את איכות החומרים וגם את המקום ממנו אנו קונים. ארונות הזזה אמנם פותרים לנו בעיות רבות בשטח הבית, בצורת סידור הרהיטים וארון מעוצב גם יכול לשפר את הנראות באורח פלא, אך כדי שניהנה מהנכס עד הסוף חשוב שהוא גם ישרת אותנו זמן רב.




נוחות מעל הכול
לכולנו הסיטואציה הבאה קרתה ולא פעם אחת: אנחנו קולטים חפץ מסוים, זה יכול להיות נעל, חולצה, כיסא או שידה, ואנחנו נדלקים עליו. נראה כאילו הוא קורץ לנו והעיצוב הזה נעשה לפי טעמינו, אך מה לעשות שלא הכול מושלם, הוא לא הכי נוח. אם תקנו, סביר להניח שתתחרטו על כך בהמשך. כשמדובר בארונות הזזה, אין מקום לטעויות. תנסו לדמיין את הארון בביתכם, בחדריכם, נסו להתאים אותו כמה שיותר לצרכים שלכם. האם זה מה שאני מחפש? האם יש בו מספיק מקום? האם אני באמת רוצה את המגירות כאן וכאן והצבע מתאים לקירות? את כל השאלות האלו תשאלו את עצמכם לפני הקנייה ואל תתביישו לקחת את הזמן בהחלטה.

לא מתאים זה לא רלוונטי
זה נשמע כמו המלצה שולית כיוון שהיא ברורה לכולם אך תתפלאו לשמוע שישנם אנשים ששוכחים: להתאים את המידות לחדר. ארונות הזזה הם פריטי ריהוט גדולים מאוד שדורשים הרכבה מיוחדת ולכן כל חישוב ומדידה חשובה ביותר. אמנם כולנו יודעים שצריך להתאים את הגובה ואת הרוחב לגודל החדר אך לפני שתחליטו על הרכישה, נסו לדמיין את ארון ההזזה בחדר, תוכלו לסמן גם בעזרת עיפרון את המיקום המדויק שבו הוא יהיה, ותחשבו אם אתם רוצים את הגודל הזה או קטן יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה