יום שלישי, 7 במרץ 2017

טיול פסח לספרד - כל מה שתרצו במדינה אחת



משפחות רבות נוהרות לטיול פסח בספרד כאילו שהמקום במדינה ייגמר. יש סיבה טובה לביקור במדינה המדהימה, היא פשוט מספקת את כול מה שמטייל רק יכול לבקש. תרבות מרתקת, רחובות שלא מפסיקים להפתיע, אוכל משובח, ריקודים ומוזיקה שעיצבו תרבויות שלמות וכל זה כשאתם חולמים בספרדית. המדינה בדרום אירופה אותה פוקדים עשרות מיליוני תיירים מידי שנה היא אחד מהמדינות הצבעוניות ביותר באירופה ובעולם כולו, אז תתכוננו לחוויה בלתי נשכחת וקצב פלמנקו שלא ייתן לכם להירגע.




למה טיול פסח לספרד ולא למקום אחר
טיול פסח בספרד בגלל ברצלונה. העיר הזו, שידועה בעול כעיר הכדורגל, לא רק נהנית מהקבוצה הטובה בעולם ויש שיגידו גם בהיסטוריה, אלא גם תדהים אתכם עם הארכיטקטורה העתיקה והקתדרלות המרשימות שמעצבות את פני הרחובות. מקומות כאלו ניתן לראות רק במדינה דוברת הספרדית ובעוד מספר מקומות ספורים באירופה. רצועת החוף של ספרד תיתן לכם את השלווה שאתם כל כך רוצים. מי אמר שטיול פסח לספרד לא יכול להיות רגוע? החודש הוא אפריל ואתם צריכים את המנוחה שלכם, למה שלא תיזרקו בחופים הים תיכוניים או החופים האטלנטיים של ספרד ותביטו אל השקיעה כשאתם נרגעים על החול? ולא רק בני זוג יכולים ליהנות מהרגע הזה אלא גם קבוצות חברים שמתכננות נופש או משפחות. עוד דבר מרתק היא ההיסטוריה הספרדית שגם היא סיפור שיכול לזכות באוסקר. מלחמות אזרחים שפקדו את המדינה, אימפריה שעיצבה יבשת שלמה ופילוג ניכר באוכלוסייה יספק לחובבי היסטוריה לא מעט חומר למחשבה.

זמן להתפנק
כבר הזמנתם טיול פסח לספרד, אל תעצרו את עצמכם ותיהנו עד הסוף. אמנם לקבוע תקציב לטיול זהו דבר חכם ולעתים הכרחי אך אם כבר החלטתם על טיול לכל המשפחה או טיול זוגי, תתפנקו עד הסוף. תטעמו מהמסעדות הטובות ביותר ואל תחסכו באטרקציות כי בסופו של דבר תתפרקו על זיכרונות אלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה