יום שבת, 12 באוגוסט 2017

ספה מיטה יוקרתית



בעבר, רבים היו מחזיקים בבתיהם חדר אירוח המיועד לאורחים הלנים את הלילה בבית המארח. כיום, הדבר פחות נהוג לאור המחירים הגבוהים של הדירות ויש למצוא פתרונות אירוח חדשים ויצירתיים על מנת לגרום לאורחים שלכם להרגיש הכי בבית שאפשר.
ספה מיטה יוקרתית כפתרון אירוח מושלם

כאשר אנו מתארחים, אנו רוצים להרגיש בנוח, להרגיש כמה שיותר בבית, בין אם מדובר בביקור אצל בני משפחה, חברים ומכרים. לאור הכתוב לעיל- שכיום לא נמצא בתים רבים בהם יש חדרי אירוח, נאלצים בעלי הבתים לחשוב על פתרונות יצירתיים לאירוח. אחד הפתרונות האלה הוא הספה הנפתחת. כך, ניתן למקם את הספה הנפתחת בסלון או בפינת ישיבה אחרת בבית, אולי אפילו באחד החדרים בתור פינה לישיבה ובעת הצורך לפתוח את הספה באמצעות מנגנון פשוט וקל לתפעול ולהפוך אותה למיטה. הספה הנפתחת מאפשרת לארח בצורה קצת אחרת- לא על ספה בסלון אלא על מיטה של ממש.

מה חשוב לחפש בספה מיטה?

בבואכם לרכוש ספה נפתחת למיטה עליכם לשים דגש על שלושה אלמנטים עיקריים. הראשון בהם הוא המנגנון פתיחה של הספה. עליו להיות פשוט לתפעול ושלא ידרוש הפעלת כוח זרוע. הדבר השני הוא החשוב במיוחד- והוא איכות המזרון. במידה ואתם מייעדים את השימוש בספה הנפתחת לאירוח, עליכם לבדוק כי המזרון הוא אורתופדי, תומך את הגב והגוף ברמה גבוהה. זאת על מנת שאורחיכם ייהנו מהאירוח אצלכם והשינה ויימנעו מצבים של גב שנתפס או שינה טרופה עקב חוסר נוחות. הדבר השלישי שיש לשים לב אליו ברכישת ספה מיטה יוקרתית הוא נושא העיצוב. נסו להתאים את עיצוב הספה הנפתחת לעיצוב של החדר בו אתם מתכוונים למקם אותה כך שיהלמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה