יום שבת, 19 באוגוסט 2017

פסנתר כנף יד שניה



מה בודקים לפני שקונים פסנתר כנף יד שניה?

פסנתר כנף יד שניה נמכר במחירים זולים בעשרות אחוזים בהשוואה לפסנתרים חדשים. עם זאת, זהו כלי נגינה לא פחות מרשים, איכותי ומשובח ואפשר ליהנות ממנו לאורך שנים. הדרך לנצל את היתרונות של הפסנתר היא לבדוק את מצבו המכני ולוודא שהוא עולה בקנה אחד עם הצרכים האישיים. את הבדיקה מבצעים באופן עצמאי במידה ומחזיקים בידע וניסיון בתחום המוזיקה, או לחילופין על ידי אנשי מקצוע.
בדיקה מכנית מתייחסת בעיקר למצב החיצוני של הפסנתר, לעץ ולמיתרים. בעזרת הבדיקה אפשר לדעת מה גיל הפסנתר ועוד כמה שנים הוא צפוי לשרת את מטרתו של הלקוח. הבדיקה משתלמת ברכישת פסנתר כנף יד שניה כי אפשר להשתמש בממצאים שלה בשביל להתמקח על המחיר. כמו כן, בדיקה מכנית היא לעיתים הדרך היחידה לדעת האם מדובר בפסנתר איכותי ששווה את ההשקעה.




איפה כדאי לקנות פסנתר כנף יד שניה?

יש שני מקורות מרכזיים שבהם ניתן לקנות פסנתר כנף יד שניה. המקור הראשון הוא אדם פרטי שמוכר פסנתר שנמצא ברשותו. כאן היתרון הוא יכולת מיקוח גמישה יותר על המחיר, זמינות גבוהה ואפשרות לתאם הובלה באופן מיידי. החיסרון הוא שאין אחריות על הקנייה ולא תמיד אפשר למצוא מוכר שנמצא באותו אזור מגורים גיאוגרפי.
האפשרות השנייה היא לקנות פסנתר כנף יד שניה בחנות. כמעט בכל חנות פסנתרים מוכרים כלי נגינה יד שנייה ומציעים אותם ללקוחות. כאן היתרון הוא שניתן להתייעץ עם נציגי החנות לגבי דגמים מסוימים של פסנתר, לפרוס תשלומים באשראי ולקבל הטבות על רכישת ציוד נלווה. החיסרון הוא שברוב המקרים המחיר של פסנתר כנף בחנות כלי נגינה יהיה גבוה יותר מאשר אצל אדם פרטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה