יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

פירוש חלומות לפי הקבלה


המסתורין של פירוש החלומות לפי הקבלה
החלומות נועדו כדי לבצע עיבוד של היום יום גם בזמן השינה. בזמן הזה, המודע של האדם כמעט ואינו פעיל, התת המודע הוא זה ש"תופס" פיקוד. מבחינה פיזית, כאשר האדם ישן, הגוף נח וממלא את המצברים ליום הבא. מבחינה רוחנית, יש לשינה גם כן משמעות מאוד גדולה, שכן זמן השינה והחלומות שבאים עימה מאפשרים לאדם להתחזק ולהשתפר מבחינה רוחנית ויש אף מי שמצליחים להגיע להארה תוך כדי השינה עצמה.


החלקים של פירוש החלומות באמצעות הקבלה
פירוש חלומות לפי הקבלה מכיל בתוכו שני חלקים. החלק הראשון הוא המוגדר כחלק הדמיוני יותר. בחלק הזה החלום הוא בעצם אשליות וסצנות מוזרות שלא באמת אומרות משהו מסוים, אלא מגיעות כאוסף של תמונות וסיטואציות. החלק השני הוא חלקה של הקבלה והוא האמיתי בחלום, על פי ההסבר של פירוש חלומות לפי הקבלה. האמיתי מציג את העתיד לבוא ועל פי התורה, זהו החלק שהאדם גם זוכר מהחלום עם היקיצה.




לזכור חלומות כדי לפרש
על מנת שניתן יהיה לבצע פירוש חלומות על פי הקבלה, חשוב מאוד לזכור את פרטי החלום. לא כולם יכולים לזכור את החלום לפרטיו לאורך זמן ולכן הצעה טובה היא ללכת לישון ולהניח לצד המיטה נייר וכלי כתיבה ולכתוב הכל בבוקר. פרטים חשובים שצריך לזכור הם תאריך החלום, העלילה שהתחוללה במהלך האירועים שקרו וכמובן כל סמל או תמונה שהופיעו. פירוש חלומות לפי הקבלה חייב כמה שיותר פרטים והאדם יכול בהחלט לשפר את חייו על ידי פירוש החלומות,  כדי להגיע לרמת מודעות רוחנית גבוהה יותר.


התובנות וההסברים הניתנים בפירוש
הקבלה מאפשרת לכל אחד ואחת להבין את משמעות החלומות ולא רק לספק את יצר הסקרנות. על פי הקבלה, בחלום נגלים מאורעות מן העבר, כאלו המתרחשים ברגעים אלה ממש וכמובן גם כל מה שיכול להתרחש בעתיד. כל המפרש חלומות באמצעות תורת הקבלה, מציע לאדם החולם תמונה אפופת מסתורין מצד אחד, אך ברורה, צלולה ומאוד מובנת מן הצד השני.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה