יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

מיסטיקנים מומחים



מה הכוונה בנומרולוגיה מעשית

אחד התחומים בהם עוסקים מיסטיקנים מומחים כיום היא נומרולוגיה מעשית. משמעותה של הנומרולוגיה היא תורת המספרים ומטרתה מאוד פשוטה אך מהותית ביותר והיא למפות את חייו וגורלו של אדם על פי שמו ותאריך הלידה שלו. את הנומרולוגיה רבים מכירים מהפן הקבלי שלה, נומרולוגיה מעשית דומה במעט אך פועלת ברבדים שונים. הנומרולוגיה הקבלית עוסקת באותיות שמו של אדם ובמספרי תאריך הלידה שלו ועל פי זה מיסטיקנים מומחים יכולים לאפיין, אך נומרולוגיה מעשית בודקת הלכה למעשה האם קיימת הרמוניה בין כל החלקים במפה או שמא זוהי דיס-הרמוניה, שמעכבת התפתחות בכל תחום שהוא.


מיסטיקנים מציעים הכוונה נומרולוגית

הנומרולוגיה המעשית, כמו תחומים אחרים במיסטיקה, מבקשת לפנות אל נתיבי חייו של אדם ולבדוק היכן ניתן לשמר את הנקודות החזקות שלו והיכן צריך לחזק את הנקודות החלשות. לא מעט צמתי הכרעה משובצים בחיי האדם הממוצע ולא תמיד מתקבלת ההחלטה הנכונה. גם לאסטרולוגיה יש השפעה על גורלו של מישהו לאורך השנה שבה הוא מבקש לקבל ייעוץ. מכיוון שתאריכים חשובים מאוד בתחום המיסטיקה המדובר, תמיד צריך להתעדכן ולבדוק את פרק הזמן הרלוונטי ביותר.


 
החשיבות של מספרים בחיי האדם

מיסטיקנים בכלל ואנשי נומרולוגיה מעשית יודעים לומר ומאמינים בכל ליבם שלכל יצור חי בטבע יש אנרגיה. את האנרגיה הזו ניתן למדוד בתדרים והמספרים הם הדרך שבה האנרגיה יכולה לבוא לידי ביטוי ולהימדד. הנומרולוגיה המעשית מודדת את המספרים הללו ומצליחה למפות את כל המשתנים שנדרשים כדי לייעץ כראוי. הכיוון בחיים חשוב ואם יש מישהו שיכול לעזור ולחזק מהפן הרוחני, זה בהחלט יכול להגביר את תחושת הביטחון העצמי.


מתי נומרולוגיה מעשית יכולה להיות לעזר

האמת היא שאף פעם לא צריך להפסיק ולהתייעץ עם מיסטיקנים מומחים מתחום הנומרולוגיה. הרי מספרים תמיד מקיפים וסובבים ונמצאים בכל מקום בחיי האדם המודרני ולכן תמיד יש מקום לבחון ולבדוק האם החלטה מסוימת נכונה, מהי תקופת הפריון הטובה ביותר של אישה מסוימת, האם ישנם מכשולים בזוגיות שאינם נראים לעין ואפילו ההחלטה שבה מתלבט כל צעיר, מה ללמוד?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה