יום שבת, 28 בדצמבר 2013

אבני החושן


רעיונות למתנת יומולדת מיוחדת לאמא

אין זה סוד כי על פי רוב נרצה להעניק מתנה ייחודית ביותר לאדם קרוב אלינו, כמו למשל אמא שלנו. יש לא מעט אופציות לעשות זאת כמובן. מסאג' מפנק, תכשיט מיוחד עם אבני החושן או טיסה לחו"ל - קבלו כמה רעיונות למתנות לא קונבנציונליות ומרגשות אשר ללא כל צל של ספק וודאי יעשו לאמא טוב ביום הולדתה, ושהיא בטח לא ציפתה לקבל כמותן.

4 מתנות מנצחות שיותירו את אמא ללא מילים

תכשיט אבני החושן: אבני החושן בעלות משמעות סמלית יהודית, לכל אחת מהן יש סגולה מיוחדת, הן משדרות עוצמה ויש להן מראה יוצא דופן. יש סיבה לכך שאפודו של הכהן הגדול בבית המקדש היה מעוטר באמצעות אבני החושן. הן מייצגות את כל 12 שבטי ישראל, הן יפייפיות והן היו אביזר שימושי לפולחן.
בין אם מדובר בטבעת, בתליון, בצמיד או בשרשרת- אמא וודאי תתרגש לענוד תכשיט שמשולבות בו אבני החושן, הן בשל המשמעות היהודית שלו והן בזכות הכוח העיצובי שלו.
מסאג': מסאג' הוא דרך מצויינת לפנק את אמא במלוא מובן המילה, לאפשר לה להשתחרר ממצבורי מתחים, להירגע ולהרגיש מיוחדת. בהנחה שאמא לא תרכוש לעצמה שובר לטיפול מסאג', מתנה כזו וודאי תפתיע אותה מאוד, ותגרום לה להרגיש שאתם חושבים עליה, אוהבים אותה ומעריכים את העבודה הקשה שלה ואת מה שהיא עושה עבורכם.
טיסה לחו"ל: אם התקציב שלכם מאפשר, קפיצה קטנה של כל המשפחה לפריז, עיר האורות והרומנטיקה, היא דרך נהדרת לחגוג את יום הולדתה של אמא. כך תוכל אמא שלכם לא רק ליהנות ולהפיק את המירב מיום חגה, אלא גם להתענג מהחברה של כל המשפחה.

דברו אליה מהלב וספרו לה כמה אתם אוהבים אותה

אם אמא שלכם היא לא בן אדם של חומר, תוכלו להעניק לה מתנה שהיא הרבה מעבר לכסף. כתבו לה ברכה מרגשת שבאה מהלב, קחו אותה לטיול במדבר ועל פסגת אחד ההרים ספרו לה כמה אתם אוהבים אותה או הכינו לה ארוחת בוקר ערבה לחך, והגישו אותה למיטתה ביום הולדתה- כל המחוות הללו וודאי ירגשו את אמא שלכם לא פחות מאשר תכשיט מיוחד או טיסה לחו"ל. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה