יום שני, 21 באפריל 2014

כספת למשרד



כיצד בוחרים כספת למשרד שלכם?
הגעתם למסקנה המתבקשת, שהגיע הזמן לבחור כספת למשרד שלכם. אפשר שאתם מעוניינים להגן על חפצים שונים שיש להם ערך רב (כמו ציוד אלקטרוני), אפשר שאתם רוצים להגן היטב על חוזים ועל מסמכים רגישים שונים, ואפשר שאתם רוצים להגן על מדיה מגנטית מכל סוג. כך או כך, חשוב לכם לבחור כספת למשרד אשר תיתן לכם את המענה הטוב ביותר לצרכים שלכם. מאחר שיש סוגים שונים מאד של כספות למשרדים, חיברנו עבורכם מדריך, שיסייע לכם לבחור את הכספת המתאימה.

כך בוחרים כספת איכותית
ראשית, חשוב מאד לבחור כספת למשרד אשר תיתן מענה מדויק לתכולה שלה. כספות סטנדרטיות יכולות לתת מענה לשמירה על חפצים שונים כמו כסף, פנקסי שיקים, תכשיטים, וכיו"ב. עם זאת, יש לא פעם צורך להגן על חומרים רגישים הרבה היותר. כך למשל, מדיה מגנטית (דיסקטים, כונני USB וכיו"ב) יכולה להיות רגישה הרבה יותר לתנאי הסביבה, ולכן חשוב לבחור כספת למשרד שמספקות גם הגנה מפני התנאים בחוץ, מונעים חדירה של לחות ורטיבות פנימה, וכיו"ב.
אפשר כמובן לבחור כספת שתהיה משודרגת ממספר בחינות. כך למשל, אפשר לבחור כספת למשרד שיש לה מנגנון נעילה כפול - גם ידני וגם אלקטרוני, בשביל ליהנות מהגנה כפולה ומכופלת. אפשר לבחור כספות מפלדה משוריינת שתהיה הרבה יותר מסובכת וקשה לחדירה, וכך מפחיתים באופן משמעותי את הסיכוי לפריצת הכספת. אפשר כמובן גם לבחור כספת שתהיה עמידה בפני שריפות ובפני חדירת מים, להגנה גם מפני תאונות במשרד.

לקבל הגנה מלאה
הכלל החשוב ביותר תמיד בבחירת כספת למשרד, הוא שהכספת תספק לכם את ההגנה המקסימלית עבור הפריטים הרגישים והיקרים שבתוך המשרד. לכן בעצם, כל אחד יכול למצוא כספות מדגם אחר שיתנו לו את המענה הטוב ביותר, אך הדבר שתמיד חשוב לזכור - הוא לבחור את הכספת בהתאם לצורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה