יום שלישי, 29 באפריל 2014

סרט תדמית



סרט תדמית – למה הוא משמש
סרט תדמית הוא סרט שמיועד לקדם את שם החברה או הארגון שמזמין את הפקת הסרט לצרכים מגוונים. סרט תדמית אינו סרט מכירות והוא לרוב אינו מתמקד במכירה של מוצר או שירות ספציפי. בניגוד לסרטוני פרסומות שאורכם נע בין 10 שניות לדקה וחצי, סרט תדמית יכול להגיע למספר דקות. סרט תדמית מיועד להעמקת הידע של הצופה עם החברה או הארגון והוא משמש לצרכים שונים. 


השימושים השונים של סרטי תדמית
סרט תדמית יכול לשמש בכל אחד מהמקרים הבאים:

  • לצרכים פנימיים – סרט תדמית מופק לצרכים פנימיים של ארגון לצפייה של עובדי החברה במקרים שונים לרבות: חגיגית 10 שנים לחברה, מסיבות עובדים, לימי כיף של עובדים וכדומה.
  • לכנסים ותערוכות - כאשר חברה מקיימת כנס בתחום העיסוק שלה היא מפיקה סרט תדמית המספר אודות החברה, אודות הפעילות שלה ואנשי המפתח בחברה כדי להגדיל את התדמית של החברה בעיני משתתפי הכנס או התערוכה.
  • להשקות מוצרים – בעת השקות מוצרים עושים שימוש בסרטי תדמית המתארים את המוצר החדש, את דרך הפיתוח שלו וכדומה.
  • לצרכי גיוס כספים – חברות רבות מזמינות סרט תדמית בתקופה שהן מגייסות כספים. סרט תדמית כזה הוא חלון ראווה לחברה ויש העושים בו שימוש גם לצרכים של הצגת התוכנית העסקית בצורה דינאמית.

סרט תדמית הוא הגדרה רחבה מאד שניתן לנצל אותו לצרכים מגוונים. אך חשוב להקפיד בעת הכנת הסרטים הללו על רמה מקצועית מאד גבוהה ועל רמת הקרנה מאד גבוהה מכיוון שמדובר בסרטים שמיועדים לדחוף ולהגדיל את התדמית של החברה או הארגון בעיני הצופים. סרט תדמית יש להפיק בעזרת חברות המתמחות בכך ולא לחשוב שניתן לעשות זאת באמצעות מצלמה ביתית ותוכנת עריכה פשוטה.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    השימוש של סרטי תדמית הוא רחב כמו שאמרת, אבל אפשר להשתמש בסרטי תדמית אשר מופקים בצורה טובה ואיכותית בהרבה מקרים. לדוגמא הזמנתי מחברה מובי גרופ סרטון תדמית על מנת להציג אותו בכנס שהשתתפתי בו. בסרטון הזה שהיה מופק בצורה מאוד מקצועית וקולעת השתמשתי גם כאשר אני מקבל עובדים חדשים אשר אני רוצה שיבינו יותר טוב מה העסק עושה.
    כמו כן, אני חושב שצריך להשקיע בסרטי תדמית מפני שהיום בעזרת הפרסום ברשתות חברתיות שונות אפשר להגיע לקהל לקוחות מאוד רחב, כזה שיגדיל את פלח השוק שלכם ואך יציג אותכם לפלחי שוק חדשים שאינם. בעיקר אנשים צעירים שיותר עובדים עם האינטרנט ופחות חשופים לפרסום בעיתונות.

    השבמחק