יום שבת, 2 באוגוסט 2014

מקלחון זכוכית



איך תבחרו מקלחון זכוכית?
מקלחון זכוכית הוא מקלחון אשר עשוי זכוכית מחוסמת. הזכוכית מגיעה בעובי של 8 עד 10 מ"מ והיא עמידה בפני חום גבוה ומשקל אשר יכול להיות מופנה כלפיה בעת הישענות בזמן הרחצה. המקלחון עמיד ומבטיח חווית רחצה מהנה שמתאימה למבוגרים או ילדים. ההבדלים בין המקלחונים השונים הוא בגודל שלהם, בצורה, בדוגמה המופיעה על הזכוכית וכמו כן יש הבדל בין מקלחון סטנדרטי לבין מקלחון בהתאמה אישית.

גודל וצורה
כאשר בוחרים מקלחון זכוכית לחדר הרחצה חשוב לדעת מה גודל החדר אליו הוא יתאים. חשוב למדוד את החדר ולפעול לפי התוכניות כדי לתכנן איזה מקלחון יתאים. לרוב חדרי הרחצה הקטנים יתאים מקלחון פינתי שיכול להגיע בצורת מרובע (מקלחון גדול יותר) או כמקלחון עגול (מתאים לחדרי רחצה קטנים או כאלו שרוצים לחסוך במקום). כמובן, אם יש לכם מקום בחדר הרחצה תוכלו לבחור לשים בו מקלחון זכוכית חזיתי שמגיע במראה יוקרתי.

נראות
ישנה חשיבות רבה לנראות המקלחון בחדר הרחצה. חדר הרחצה הוא קטן יחסית ומורכב מהרבה פרטים ולכן ישנה חשיבות גדולה לכל הפרטים. מקלחון זכוכית יכול להגיע בשלל עיצובים. חלק מהמקלחונים יהיו בעלי זכוכית שקופה לחלוטין וחלק עם דוגמה עליהם. נוסף לכך, לכל מקלחןו יש פרטי פרזול שגם אם הם קטנים יכולה להיות להם השפעה עיצובית גדולה על החלל. החשוב ביותר בבחירת מקלחון הוא שתבחרו לפי הטעם האישי שלכם ובהתאמה לחלל הרחצה כולו.

התאמה אישית
בבחירת מקלחון זכוכית תוכלו תמיד לעשות גם התאמה אישית. אם לא מצאתם את הדוגמה המבוקשת או המתאימה לכם תוכלו לברר האם ניתן לבצע את מה שאתם רוצים בהתאמה אישית. למשל, אם אתם מתכננים לעשות חדר רחצה לילדים תוכלו לבקש שעל זכוכיות המקלחון יהיו דוגמאות המתאימות לחדר רחצה של ילדים ואם תרצו חדר רחצה יוקרתי תוכלו לחפש אחר פרזולים יחודיים מתאימים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה