יום שבת, 30 באוגוסט 2014

הפקת סרטון תדמית




יש לך עסק? בוודאי חשבת כבר יותר מפעת אחת על הפקת סרטון תדמית. הפקת סרטון תדמית זוהי הפקה שלמה עבור העסק שלך והיא מאפשרת לך להציג את העסק שלך בצורה המקצועית והטובה ביותר. לאחר ההפקה יהיה בידך סרטון בו תוכל להשתמש בכל מקום שתחליט כמו אתר האינטרנט שלך, להפיץ אותו ברשתות החברתיות או להציג אותו באירועים שונים. את הסרטון ניתן לשלוח גם במייל ללקוחות פוטנציאליים כחלק מהדיוור.


מטרת הסרטון

הפקת סרטון תדמית נועדה לגרום ללקוחות הפוטנציאלים שלך להכיר את העסק, לקבל את המסרים החשובים לטעמך שיש לעסק ולגרום להם להפוך ללקוחות של ממש. סרטון טוב הוא סרטון אשר משלב עניין עם מסר של העסק והוא קורא למי שצופה בו להפוך ללקוח במידה והוא זקוק לשירותים של העסק עצמו.



הפקת סרטון מקצועי

על מנת להפיק לעסק סרטון תדמית שניתן להתגאות בו יש צורך לבצע הפקת סרטון תדמית מקצועי. המקצועית כוללת צוות שאחראי להעברת המסר ועטיפתו כראוי. התהליך מתחיל באבחון העסק, לימוד מה הוא עושה ואלו מסרים יעניינו את הקהל, כתיבת תסריט מעניין ומשכנע, צילום איכותי ועריכה שהופכת את הסרטון עצמו למעניין. המטרה היא שהלקוחות הפוטנציאליים שיגיעו לסרטון יצפו בו כמה שיותר ולכן מי שמבצע את הסרטון ימליץ על אורך הסרטון המומלץ וזאת בהתאם למטרות של העסק.


הפצת הסרטון

לאחר הפקת סרטון תדמית יש לעסק ביד סרטון שניתן להפיץ אותו בקלות. מומלץ מאד שהסרטון יהיה מונח באתרים לפרסום סרטים ובאתר האינטרנט של העסק. לאחר מכן, ניתן יהיה להפיץ את הסרטון ברשתות החברתיות ובדפים העסקיים של העסק. הפצת הסרטון היא משימה שנגישה לכל אחד וכל עסק היום יכול להציג את עצמו בפלטפורות הקיימות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה