יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

ירח דבש בפיליפינים



להגשים חלום של ירח דבש בפיליפינים

מהו הרקע המושלם לירח הדבש שלכם? אתם מחפשים מקום עם נופים פראיים, חופי ים קסומים, אנשים נחמדים, מחיר נוח וזול, ואפשרויות לטיול מגוון ומיוחד. אם כך, ירח דבש בפיליפינים הוא בדיוק מה שאתם מחפשים! מדינת האיים הזו מציעה שפע של מקומות, אטרקציות, נופים ואיים שפשוט חובה לחוות אותם, ואין כמו ירח דבש רומנטי, כדי לבקר במדינה המיוחדת הזו.



להזמין משהו מאורגן או טיול עצמאי?

ברמה העקרונית, במסגרת של ירח דבש בפיליפינים אתם מן הסתם תרצו להיות הרבה לבדכם - הרי המטרה של ירח הדבש, זה לחגוג את הזוגיות שלכם בטיול רומנטי ומיוחד. עם זאת, אפשר בחלק מהזמן להצטרף לקבוצות מאורגנות של טיולים וסיורים בפיליפינים, שנערכים בעברית או באנגלית. טיול מאורגן כזה במסגרת של ירח דבש בפיליפינים יכול להיות נוח מאד לביקור באתרים היסטוריים, לשיט מאורגן בין האיים השונים של הפיליפינים, ועוד.
כמו כן, ישנה אפשרות נוספת, והיא להזמין מראש חבילות מיוחדות לירח דבש ארוך במדינה. יש כיום חבילות מיוחדות למי שרוצה לתכנן לעצמו ירח דבש בפיליפינים. בחבילות הללו אתם בעצם כבר מזמינים מראש את כל המלונות וכל האטרקציות האפשריות שתבקרו בהם. כך יש לכם טיול מוכן ומזומן, עם מסלול קבוע - ואתם רק צריכים לצאת לדרך. כמובן שאם תרצו - תוכלו להזמין באופן עצמאי כל מלון וכל אטרקציה, וזה מתאים למי שמתכנן ירח דבש בפיליפינים שדורש גמישות רבה.

ומה מבחינת המחירים של הטיול?

פיליפינים היא מדינה שנמצאת בתהליכי פיתוח, וביחס לישראל - המחירים במקום הם זולים מאד. אפילו במסגרת ירח הדבש שבו תשהו במלונות יקרים יותר - עדיין המחירים נוחים מאד. מה שבעיקר יקר כאן, אלו הם מחירי הטיסות, אך מעבר לכך - קל מאד לתכנן את התקציב לטיול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה