יום שבת, 19 בספטמבר 2015

שירות מענה אנושי ברמה גבוהה



אפילו במדינה כל כך קטנה כמו מדינת ישראל, יש פעמים רבות תחרות בין כמה חברות שמעניקות אותו שירות ושייכות לאותו שוק. לכן, כל חברה חייבת לתת מעצמה ולהיות הכי טובה שיש, בכל מיני פרמטרים, אחרת שאר החברות באותו שוק ייקחו ממנה לקוחות, והחברה לא תוכל להצליח. מלבד המוצר שהחברה מציעה ללקוחותיה, היא צריכה גם לתת לה שירות מענה אנושי טוב. חברה שהמוצר שלה יהיה טוב ככל האפשר, אבל שירות הלקוחות שלה יהיה לא טוב מספיק, לא תצליח – בטח שלא בישראל. זה מכיוון שללקוח הישראלי חשובה הרבה פעמים הנוחות שלו, ופחות חשוב המוצר עצמו לעיתים קרובות.

מהו שירות ברמה גבוהה?
כפי שכבר הבנו, שירות מענה אנושי ברמה גבוהה הוא חיוני ביותר להצלחת העסק. שירות מענה אנושי ברמה גבוהה הוא שירות שימשוך אליו לקוחות פוטנציאלים מהרגע שבו הם פונים לחברה לראשונה. שירות ברמה גבוהה הוא שירות שעונה כראוי ללקוחות שלא מרוצים מהמוצר וממה שהחברה מספקת להם, ומצליח לרצות אותם, בצורה שמשרתת את האינטרסים הכלכליים של החברה. שירות מענה אנושי ברמה גבוהה הוא שירות שנותן לחברה תדמית טובה בעייני הצרכנים. לא פעם כשמדברים על חברות בארץ, שומעים: "המוצר שלהם נהדר, אבל עזבתי כי השירות לא מספק". שירות טוב הוא שירות שלא ייתן לחברה שלו כזו תדמית.

פרמטרים לבחינת רמת שירות
אז הבנו כמה חשוב שהשירות שאנחנו מספקים ללקוחותינו יהיה ברמה גבוהה דיה, ביחס לשירות שנותנות שאר החברות בשוק ללקוחות. שירות מענה אנושי צריך להיות זמין לכל מי שיפנה אלינו, ולהתנהל לפי כמה כללים בסיסיים. אם הם יבוצעו כראוי, השירות יהיה מספק: 

  • שירות אישי 
  • שירות מהיר
  • שירות סבלני 
  • שירות יעיל
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה