יום חמישי, 12 באוגוסט 2021

סוגים שונים של מענה טלפוני

גם לקוחות וגם בעלי עסקים יודעים שיש הבדלים בין סוגים שונים של מענה טלפוני. למרות שסוג כזה של מענה הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק שמכבד את עצמו, עדיין צריך להבין מה ההבדל בין האפשרויות השונות שעל הפרק. לאחר מכן, ניתן להשתמש בהבדלים הללו בין סוגים שונים של אפשרויות של מענה טלפוני על מנת להתאים אותן לצרכים של קהל היעד והלקוחות. כמו כן, השוואה בין סוגים שונים של מענה טלפוני יכולה לעזור לבעלי עסקים לחסוך הוצאות.

האפשרויות העיקריות מבחינת הקצאת מענה טלפוני ללקוחות של בתי עסק היא לעשות את זה בצורה ממוחשבת או אנושית. מענה ממוחשב מבוסס על מערכת אוטומטית שמקבלת את השיחות, מפנה ומנתבת אותן עם הודעות קוליות מתאימות. לעומת זאת, מענה טלפוני אנושי ניתן על ידי נציגים בשר ודם שעוברים הכשרה ייעודית.


היתרונות של מענה טלפוני לעומת מענה פרונטאלי

דרך אחרת לתאים כל סוג של מענה לצרכים של קהל היעד והלקוחות היא להרחיב את הדיון ולהתייחס אל ההבדל בין מענה טלפוני לבין מענה פרונטאלי. בעוד מענה טלפוני למשל זמין יותר ואפשר לקבל אותו גם מרחוק, מענה פרונטאלי מחייב את הלקוחות להגיע פיזית אל הכתובת של בית העסק ולעיתים גם להמתין בתור.

עם זאת, מענה פרונטאלי יכול להתאים אם השירות של בית העסק דורש חתימה על מסמכים ואספקת מוצרים. מנגד, מענה טלפוני יהיה זמין לרוב סוגי העסקים ואפשר גם לשלב אותו עם המענה הפרונטאלי בשעות שהן מחוץ לשעות הפעילות הרגילות. בכל מקרה, הדגש הוא על כך שיש אפשרויות שונות וכדאי לכל עסק לחשוב עליהן היטב. רק כך ניתן להציע ללקוחות מענה אמין, זמין ומקצועי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה