יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

לימור בן יוסף



לימור בן יוסף נותנת לכן הכל

תמיד חלמתן להגיע לסטודיו כלות שייתן לכן שירות מקיף לקראת יום החתונה שלכן - לא רק בחירה של שמלת כלה יפהפייה, אלא גם שירות מלא של טיפולי יופי, פדיקור ומניקור, תסרוקות, איפור ועוד ועוד. כל זאת בליווי של החברה הכי טובה שלכן. היום זה אפשרי בזכות הסטודיו המיוחד של מעצבת השמלות לימור בן יוסף - שהקימה סטודיו אך ורק עבורכן, הכלות. בסטודיו של לימור בן יוסף תוכלו ליהנות משירות מקצועי ויחס אישי וחם לאורך כל התהליך עד שתגענה אל האירוע המרגש ביותר בחייכן .


מה תעברו בסטודיו של לימור?

בתוך סטודיו הכלות של לימור בן יוסף, תוכלי למצוא את כל מה שחלמת עליו תמיד לפני החתונה ואת כל מה שכלה צריכה לקראת החתונה שלה. גולת הכותרת היא כמובן שמלות הכלה בעיצובן של לימור בן יוסף. השמלות הן מוקפדות, איכותיות, קלאסיות ואפנתיות, ומותאמות לכן באופן אישי לפי הדרישה שלכן. בסטודיו של לימור בן יוסף שמים בסופו של דבר דגש אך ורק על אדם אחד בלבד - עלייך הכלה לעתיד, ודואגים לספק כל צורך או דרישה שלך תוך ליווי וייעוץ מקצועי .




יש גם ימי פינוק מיוחדים

בתוך הסטודיו של לימור בן יוסף, תוכלי גם לעבור ימי פינוק מיוחדים לקראת החתונה הקרבה ובאה. הימים הללו כוללים לא רק בחירה של שמלת הכלה. את תוכלי לעבור כאמור גם טיפולים מפנקים מיוחד, כולל מסיכות לפנים ועיסויים לרגליים, וכמובן כיבוד קל. את היום תוכלי לעבור ביחד עם חברה טובה, אמא או אחות רגע לפני החתונה שלך וכך לנקז החוצה את כל הלחץ והמתח לקראת היום הגדול בחייך ולהגיע רגועה ומאושרת לרגע הגדול .


וגם שירותים נוספים מחכים לך


בתוך הסטודיו של לימור בן יוסף תוכלי למצוא עוד שירותים רבים מעבר לעיצוב מדהים של שמלות כלה. בסטודיו של לימור בן יוסף מתמחים גם בעיצוב של שמלות ערב לכל אירוע, שירותי איפור מתקדמים, עיצוב מיוחד של תסרוקות כלה ותסרוקות ערב לכל סוג של אירוע, וכן התאמה של שמלות, איפור ותספורות לכלות בת המצווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה