יום שישי, 16 בנובמבר 2012

טיול לאנטרטיקה הרחוקה



ארגון מיוחד של טיול לאנטארקטיקה

טיול לאנטארקטיקה שונה מאד מכל טיול אחר שהכרתם בחייכם עד כה. היבשת הזו, שהיא הקרה ביותר והמיוחדת ביותר, הפכה להיות כר פורה לאנשים שמחפשים טיול שונה ומעניין. בעוד שטיולים אחרים ניתן לבצע באופן רגלי, הרי שבמקרה של טיול לאנטארקטיקה יש לקחת בחשבון כי מדובר תמיד על שיט מאורגן אשר יוצא אל האי. אז כיצד הוא מתנהל?


שיט שמבוסס על גיחות

בעוד שיש טיולים עם שיט לאזורים אחרים בעולם כמו יוון, סקנדינביה וכיו"ב, שהמסלול שלהם הוא יחסית מאורגן, הרי שבמקרה של טיול לאנטארקטיקה יש לקחת בחשבון שינויים. ככלל, ההפלגות לאנטארקטיקה מבוססות על גיחות אפשריות שאפשר לעשות אל היבשה, בהתאם לתנאי מזג האוויר, בהתאם לרמת כיסוי הקרח על האוקיאנוס אשר ניתן לשבירה וכיו"ב. השאיפה היא לרוב שבמסגרת הטיול לאנטארקטיקה יהיו לפחות שתי גיחות ביום בכדי שיהיה ניתן לשלב טיול רגלי.





ומה עוד יש בהפלגה?

מעבר לגיחות שאפשר לעשות במסגרת טיול לאנטארקטיקה, קיים דגש חזק מאד על תצפיות שאפשר לקיים מהסיפון. ברוב המקרים, הספינות שיוצאות אל טיול לאנטארקטיקה כוללות סיפון גדול מאד שניתן לצפות ממנו על הנופים המדהימים של היבשת הזו. יש לקחת בחשבון כי ההפלגה כוללת בתוכה גם לא מעט הרצאות. יש הרבה מה ללמוד על יבשת מיוחדת כמו אנטארקטיקה וזה בהחלט טיול אשר מיועד לסקרנים.


האם זה קשה?

אמנם תנאי מזג האוויר שתחוו במהלך טיול לאנטארקטיקה הם כאלה שאתם לא רגילים אליהם, אך לא מדובר על קור מקפיא עצמאות. יהיה בהחלט קר, אך כמעט תמיד הטיולים ליבשת מתנהלים בחודשי הקיץ. בעוד שבחודשי החורף הקור הוא בלתי נסבל באופן מילולי ביותר, הרי שבקיץ אמנם קר, אך באמצעות בגדים חמים מתאימים ניתן בהחלט לטייל באזור. זה הזמן לפנות אל סוכנות נסיעות אשר מתמחה בארגון של טיולים לחבל ארץ מיוחד זה, לקבל את כל המידע הנדרש לכם על מסלול הטיול, העלות וכיוצא באלה, ולצאת לטיול של פעם בחיים ביבשת הרחוקה והמופלאה הזו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה