יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

תוכנת קול סנטר



תוכנת קול סנטר מתקדמת עבור מוקדי שירות לקוחות
חברות רבות מפעילות מוקדים טלפוניים משוכללים אשר מעניקים שירותי מענה טלפוני מתקדם לכלל לקוחות החברות. חשוב לציין, כי אין היום מוקד טלפוני אשר פועל ללא תוכנת קול סנטר. מכיוון שהרחבת אפשרויות ההתקשרות עם הלקוחות היא אחת ממטרות העל של כל ארגון או חברה ומכיוון שבעידן הטכנולוגי התחרות בין החברות מתבססת בעיקר על איכות השירות וזמינות החברה עבור לקוחותיה, אין מוקד טלפוני אשר יצליח לעמוד במה שנדרש ממנו ללא התוכנה הייחודית והיעילה הזאת. בזכות הצורך הגדול בתוכנה שכזו, פותחו בשנים האחרונות כמה גרסאות לתוכנת קול סנטר אשר מיועדות להתאמה אופטימאלית לחברות בכל הגדלים ולכל סוגי הפעילות העסקית באשר הם.

תכונותיה הבולטות של תוכנת קול סנטר
תוכנת קול סנטר מאפשרת ללא כל ספק יעילות בהתקשרות הלקוחות עם החברה. בנוסף לכך תוכנת קול סנטר מקפיצה את פרטי המתקשר על המסך של מספק השירות ומקצרת בכך את זמן אימות הפרטים האישיים. תוכנת קול סנטר מאפשרת להנפיק מגוון רחב של דוחות אודות עומסים במוקדי השירות ואודות זמני ההמתנה וגם מעניקה מגוון פתרונות תקשורת אשר מיועדים במיוחד למוקדי טלמרקטינג הפועלים על בסיס שיחות יוצאות. במילים אחרות – התוכנה מספקת מענה מושלם לכל מוקד טלפוני בזכות מגוון השירותים הרחב שהיא מעניקה.


מה מייחד תוכנת קול סנטר מתוכנות טלפוניה אחרות?
אחד המרכיבים הייחודיים של תוכנת קולסנטר החדשה היא CCM שהנה מערכת בקרה וניהול המיועדת במיוחד עבור מוקדי שירות. תוכנת קול סנטר המבוססת על המערכת הזאת תספק נתונים רב ערוציים אודות פעילות המוקד בזמן אמת ותאפשר הפקת דוחות אודות רמת השירות, איכותו ויעילותו.

מה היא תוכנת קול סנטר רב ערוצית?
תוכנת קול סנטר רב ערוצים היא תוכנה שמאפשרת לנהל את  המוקד הטלפוני באמצעות הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. תוכנה זאת מרכזת את כל אמצעי ההתקשרות הן באמצעות המייל, הן באמצעות הטלפון, הן באמצעות הפקס והן באמצעות ה-SMS למקום אחד. בנוסף, תוכנת קול סנטר המתקדמת הזאת מאפשרת ניהול פשוט ונוח של ההתקשרות עם הלקוח בכל הרמות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה