יום שלישי, 24 בפברואר 2015

מקום לחתונה קטנה



חיפוש אחר מקום לחתונה קטנה יכול להיות משימה קשה יותר מכפי שנהוג לחשוב. היצע המקומות המתאימים לאירועים מן הסוג הזה קטן יחסית, בעיקר בהשוואה לאולמות רגילים או גני אירועים פתוחים. בעיה נוספת היא שלעיתים יש אולמות קטנים מדי עבור כמות האורחים של בעלי האירוע, אך גדולים מדי עבור אנשים אחרים. במילים אחרות, אין תשובה ברורה לשאלה מהי חתונה קטנה. יש כאלה המתייחסים לאירוע של 200-300 אנשים בתור חתונה קטנה, לעומת אלו הגורסים כי רק חתונה של כמה עשרות אנשים בלבד יכולה להיחשב קטנה ואינטימית.
בעלי האירוע צריכים למצוא מקום לחתונה קטנה לפי ההעדפות שלהם. באירוע כמו חתונה קטנה אין מקום להתחשב ביותר מדי פרמטרים. הטעם האישי צריך לעמוד בראש סדר העדיפויות והוא זה שקובע איזה מקום ייבחר. בני הזוג הטריים יכולים להגיע להשוות בין מקומות, אולמות וגני אירועים ולבדוק איפה הם מרגישים בנוח. המטרה של מקום לחתונה קטנה היא להדגיש את ההיבט המשפחתי ולהציע חוויה שונה מהרגיל.

בחירת תפריט והפקת האירוע
על אף האמור לעיל, יש שני דגשים שבכל זאת כדאי לשים לב אליהם בעת בחירת מקום לחתונה קטנה. הדגש הראשון הוא על בחירת התפריט. היות ומדובר על חתונה קטנה, התפריט מקבל משמעות מיוחדת. כדאי לבחור מקום המציע תפריט מגוון, עשיר ועל בסיס חומרי גלם טריים ומשובחים. רצוי גם לברר לגבי הזמנת שירותי קייטרינג חיצוניים אך לתאם זאת מראש מול בעלי מקום לחתונה קטנה.
הדגש השני הוא על הפקת האירוע עצמו. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע ולחשוב על כל הפרטים הקטנים. פרטים אלו כוללים בין היתר חנייה, גישה לנכים ולבעלי מוגבלויות, מיקום קבלת הפנים וכן הלאה. 


תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שכאשר עושים חתונה קטנה לא חייבים ללכת על אולם או גן אירועים. אני ואשתי חשבנו הרבה איך אנחנו רוצים לעשות את החתונה, דבר ראשון שהחלטנו זה שהחתונה תהיה קטנה והגבלנו את עצמנו ל250 אורחים. בנוסף החלטנו שאנו רוצים לעשות את זה בטבע ולא באולם אירועים גדול.
    מצאנו מקום מושלם בחיק הטבע, הזמנו חברת קיטרינג שהייתה אחראית גם על הקמת האירוע. היה די ג'י, בר ושירותים ניידים לאירועים.
    גם חברת הקיטרינג וגם החברה שאחראית על השירותים הניידים הגיעו מספר שעות לפני האירוע, בחנו את השטח על מנת שבשעת האירוע המקום יהיה מושלם. השירותים היו מפוארים וברמה מאוד גבוהה, החברה שלחה איתם עובד אשר היה אחראי עליהם ונתן שירות מדהים לאורחים שלנו, הרבה מאוד שאלו אותנו על החברה הזאת אחרי האירוע. ראינו אותם בכמה ארועים של חברים שלנו!

    השבמחק