יום רביעי, 4 בפברואר 2015

ארונות קיר הזזה



היתרונות של ארונות קיר הזזה
ארונות קיר הזזה מציעים שלושה יתרונות מרכזיים: עיצוב, רושם ופרקטיקה. את היתרונות הללו קשה להשיג עם ארונות אחרים ולכן הם זוכים להצלחה. מעצבי פנים ממליצים על שילוב ארונות מן הסוג הזה בדירות פרטיות, בבתים ולעיתים גם בבתי מלון, צימרים וחדרי אירוח. החברות הגדולות בעולם מייצרות כיום ארונות באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים. התוצאה היא שפע רחב של ארונות מרהיבים המתאימים לכל כיס.

בכל הנוגע לעיצוב, ארונות קיר הזזה מספקים ערך מוסף. הם משולבים בתוך הקיר ולכן לא תופסים מקום מיותר. ניתן לבחור אותם בהתאם לסוג הריצוף, צבע הקירות או שאר הרהיטים בחדר. יש חדרי ארונות בהם ארונות קיר נמצאים לצד פתרונות אחסון נוספים. על פי המסורת של העיצוב המודרני ניתן גם לבחור ארונות קיר הזזה למטבח או למקלחת. 

אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני
כדאי להתעכב גם על הנושא של רושם ראשוני על מנת להבין ממה נובעים היתרונות של ארונות קיר הזזה. ארונות אלו מעניקים רושם שקשה להתעלם ממנו. כל מי שנכנס לחדר עם ארון הזזה מרגיש את הנוכחות. זהו ארון גדול, מאסיבי ובעל אופי משלו. ארון קיר אחד יכול לשנות לחלוטין את האופי של החדר. אפשר להחליף את הארון מבלי לשפץ את כל הבית או לצרף אותו לדירה חדשה. היות ואין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, מומלץ לבחור מלכתחילה ארון מעוצב ברמה גבוהה. 



אי אפשר לדבר על ארונות קיר הזזה מבלי להזכיר את הנושא הפרקטי. מדובר על ארון נוח ונגיש עם תכונות ורסטיליות. הפרקטיות היא ערך עליון בעיצוב פנים מודרני: אפשר להשתמש בארון כדי לאחסן בגדים או לנצל את המקום שיש בתוכו עבור חפצים אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה