יום חמישי, 26 בפברואר 2015

ביטוח לאומי טלפון



לכל אחד מאיתנו עלולה לקרות תאונה בשלב כזה או אחר של החיים, ואין לדעת עד איזה גיל נוכל להמשיך לעבוד כמו תמיד. למרות שאיש לא מאחל את זה לעצמו, כולנו צריכים לדעת שזה עלול להיות חלק מהחיים שלנו, ממש כפי שרובנו נגיע לגיל מבוגר שבו כנראה נזדקק לעזרה כדי להתקיים וכדי לבצע פעולות פשוטות בחיים. זו הסיבה לכך שהנושא של ביטוח לאומי צריך לעניין אתכם, כי המוקד הטלפוני של ביטוח לאומי זו הדרך שבה תוכלו לברר את כל המידע החשוב לכם.

עונים לכם כמעט בכל שעה
כשמדברים על השירות הטלפוני של ביטוח לאומי מדברים למעשה על שירות שהשתנה מאוד לטובה בשנים האחרונות. אם בעבר היה מאוד קשה לתפוס את נציגי הביטוח הלאומי בטלפון כדי לקבל מענה לשאלה כזאת או אחרת, הרי שהיום זה לא כך. היום אפשר לפנות לקבלת שירות של ביטוח לאומי בטלפון בכל עת שרוצים, כי לאורך שעות ארוכות ביותר יהיו נציגי שירות שיוכלו לענות לכם ולתת לכם עזרה.

למידע נוסף לחץ כאן - ביטוח לאומי טלפון

מענה לשאלות דרך האינטרנט
עוד דבר שאתם צריכים לדעת, זה שכאשר מדברים עם המוקד הטלפוני של ביטוח לאומי זו לא באמת הדרך היחידה שבה אפשר לקבל שירות. למעשה אם יש לכם שאלות או בקשות אתם יכולים לפנות לא רק אל המוקד הטלפוני אלא גם להיכנס לאתר האינטרנט. באתר האינטרנט של הביטוח הלאומי תוכלו למצוא לא רק טפסים אלא גם מידע חשוב ולכן כדאי לנצל זאת.

כדאי להכיר את הזכויות
זה לא משנה מה קרה לכם, או לאחד מההורים שלכם, כי בכל מקרה כדאי שתדעו, לפני הכול, מה הזכויות שלכם ומה מגיע לכם לקבל מהביטוח הלאומי כי רק כך תוכלו לעמוד על זכויותיכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה