יום רביעי, 4 בפברואר 2015

וילה למסיבת רווקות



מה כדאי לדעת לפני שבוחרים וילה למסיבת רווקות?
חושבות לתכנן מסיבת רווקות לחברה קרובה ולא מצליחות למצוא את המקום המתאים? יש כמה דברים שאתן חייבות לדעת. קודם כל, הגדירו את התקציב וזכרו שהוא אמור לכלול את כל ההוצאות עבור המסיבה. ספרו את כמות המשתתפות ובדקו כיצד התקציב מתחלק ביניהן. השאירו מקום בתקציב להשכרת וילה למסיבת רווקות, רכישת אלכוהול ואוכל, יציאה לבילוי וכן הלאה. נסו לקבוע מוקדם ככל האפשר את התאריך עבור מסיבת הרווקות וכך גם תיהנו ממחירים אטרקטיביים יותר על השכרת וילה.

אחרי שתקבעו תקציב, כמות משתתפות ותאריך, סננו בין מקומות למסיבת רווקות לפי איזור גיאוגרפי רצוי. מי שמחפש וילה למסיבת רווקות בצפון, במרכז או בדרום יופתע למצוא היצע רחב. בצעו סינון גס לפי העדפות הכלה המיועדת ואל תשכחו לערב את שאר המשתתפות בתהליך קבלת ההחלטות. מעבר לכך, נצלו את החיפוש אחר איזור גיאוגרפי עבור בדיקת האטרקציות ונקודות העניין בסביבה. 



מה יש בתוך הוילה?
עוד דבר שכדאי לדעת לפני שבוחרים וילה למסיבת רווקות קשור לתכולה ולאבזור. עליכם לשאול את עצמכן האם יש חניה נוחה ומסודרת לכל המשתתפות, איזה סוג של ציוד נמצא בתוך הוילה והאם קיימת אפשרות להארכת הלינה במידת הצורך. בדקו מול בעל הוילה האם ניתן להשמיע מוזיקה בעוצמה גבוהה מבלי להפריע לשכנים והאם קיימת הגבלה מסוימת אותה כדאי להכיר. זכרו לברר לגבי ג'קוזי, בריכה, הוט טאב או שירותים נוספים בתוך הוילה. 

אין סיבה להיבהל מכמות המשימות שיש לבצע לפני בחירת וילה למסיבת רווקות. תהליך הבחירה בוילה יכול להיות לא פחות מרגש מהבילוי עצמו, בעיקר כאשר עושים זאת בצורה נכונה. השקיעו בבחירת וילה למסיבת רווקות ותיהנו מאירוע בלתי נשכח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה