יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

מעליות ביתיות



מצבים שיכולים להוביל אתכם לברר על מעליות ביתיות

החיים שלנו עוברים שינויים כל הזמן. הם דינמיים ולכן הצרכים שלנו גם הם דינמיים ויכולים להשתנות לאורך השנים. אחד הדברים שאנשים מבררים עליהם כשהם מתבגרים או כשהמצב שלהם משתנה הוא על מעליות ביתיות כשאפשר לראות שישנם כמה מצבים נפוצים שגורמים לעשות שינוי בבית ולהכניס מעלית.




תאונה

לצערנו תאונות קורות והן יכולות להפוך אנשים בריאים למוגבלים בתנועה. התאונה נעשית ברגע אחד, היא לעולם לא מתוכננת (הרי שאם היה אפשר לתכנן אותה פשוט היו מונעים אותה) והיא יכולה לשנות את החיים מהקצה אל הקצה. במקרים מסוימים ישנו צורך להחליף את הבית, אך במקרים רבים אפשר להתנהל בבית ופשוט לשים מעליות ביתיות אשר מסייעות להתגבר על הקשים שבתוך הבית ולאפשר ניידות ברמה גבוהה.

קושי אישי

קושי אישי יכול להיות הידרדרות של המצב הרפואי האישי עקב מחלה או פשוט הזדקנות. הגוף של כולנו משתנה עם השנים ואנו יכולים לגלות מגבלות שהופכות את המסרגות בבית לסכנה של ממש. מעליות ביתיות מאפשרות לשמור על איכות חיים גבוהה על ידי יצירת ניידות בתוך הבית הקיים והחזרת השליטה בחיים בתוך המרחב הביתי.

הכנסת אדם חדש לבית עם מגבלה

הרבה יותר אנשים מכפי שנהוג לחשוב מכניסים אל ביתם קרוב משפחה מבוגר. אותו קרוב משפחה יכול להיות בכושר או לא, בעל מגבלה או לא ופעמים רבות הדבר מוביל לברר על מעליות ביתיות. גם קרובי משפחה אשר נראים ברגע שהם מצטרפים לבית במצב מעולה ויכולים להתנייד בקלות במדרגות יכולים לעבור שינוי במהרה מבחינת המצב הבריאותי שלהם ולכן לפעמים כדאי להקדים את הבירור על המעליות השונות כדי לקבל החלטה מתי ואיך להתקין אותן בבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה