יום שבת, 28 בנובמבר 2015

איפה כדאי לעבור לימודי הפקה מוסיקלית


אוהבים מוסיקה? רוצים להפוך אותה למקצוע? זה הזמן לחשוב על לימודי הפקה מוסיקלית ויותר מכך, לחשוב איפה הכי מתאים לכם ללמוד את המקצוע.

בחינת המורים שמעבירים את הלימודים
אחד השיקולים המשמעותיים של בחירת מקום הלימוד הוא הצוות שמעביר את הלימודים. צוות שמעביר לימודי הפקה מוסיקלית צריך להיות בעל ניסיון בתחום בעצמו וכן ניסיון בהעברת החומר הלימודי. מורים שבעצמם יוצרים מוסיקה יוכלו לתת יותר כלים מאשר מורים שרק למדו כיצד להפיק. כיוון שבמהלך הלימודים ישנה התנסות מעשית יש לצפות לכך שהמורים יביאו מתוך הניסיון שלהם לתהליך הלימוד.




בחינת תכנית הלימודים
·         לימודים תיאורטייםלימודי הפקה מוסיקלית מורכבים מלימודי תיאוריה ולימודים מעשיים וחשוב מאד שיהיה איזון בין השניים. בבחינה מה כוללת תכנית הלימודים יש לבדוק מה מציע לכם מוסד הלימוד, כמה שעות לימוד תיאוריה יש במקום ומה כוללים השיעורים השונים התיאורטיים וכמה הם יסייעו לכם בעתיד.
·         לימודים מעשיים – לימודים מעשיים הם הפקה של ממש. על המקום שמלמד את התחום להיות עם הציוד המתאים לכם כדי שתוכלו לצאת בסוף הלימודים עם תיק עבודות מרשים. כמובן, יש לבחון מיהם המורים שמלווים את התהליך של הלימוד המעשי, אך מעבר לכך יש לדעת שתוכלו להתנסות בעצמכם וליצור פרויקטים שלכם.

בדיקה עם מה תצאו מהלימודים
כבר ברגע שאתם מבררים על לימודי הפקה מוסיקלית עליכם לברר עם מה תצאו בסיום הלימודים. המטרה שלכם צריכה להיות להשתלב בתחום ההפקה בסיום הלימודים ולכן אתם צריכים שיהיה לכם את הידע המתאים לכך וגם תיק עבודות שתוכלו להציג למי שיפתח בפניכם את הדלת. לכן, חשוב מאד לבחון אלו כלים תקבלו ושאתם יוצאים בסוף הלימודים עם תיק עבודות שיצרתם בעצמכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה