יום שבת, 28 בנובמבר 2015

טיול לפרינאים – בחנו את עצמכם אם אתם מתאימים לו



שמעתם כבר על טיול לפרינאים ואתם לא בטוחים אם הוא הטיול המתאים עבורכם או לא. שלוש שאלות יעזרו לכם לקבל החלטה אם הטיול מושלם עבורכם או אם כדאי לכם לחפש אחר יעד עירוני יותר. אתם יכולים ליהנות מהפרינאים, אך חשוב שתדעו לקראת מה אתם יוצאים ושהם אכן מתאימים לכם.

שאלה ראשונה – האם אתם אוהבים טבע?
הפרינאים הם רצועת הרים קסומה אשר נפרשת בין ספרד לצרפת. מדובר על אזור טבע יוצא דופן שנמצא במרחק סביר מאד מבחינת הטיסה מישראל ועדיין מזמין מראות שונים לחלוטין ממה שאפשר לראות בה (האמת היא שגם מי שמטייל בספרד יראה בפרינאים מראות שונים). טיול לפרינאים מתאים לכל מי שרוצה לחוות את הטבע, מתרגש לפגוש בו ושנופים רחבים מרגשים אותו.




שאלה שנייה – תרצו לפגוש תרבויות חדשות?
הלינה לאורך הטיול נעשית לרוב בכפרים מקומיים הפזורים לאורך הפרינאים. בכפרים אלו נשמרה התרבות המקומית הישנה והדבר מתבטא בערבי פולקלור, האוכל המוגש במקום ואפילו בצורת הלבוש במקום. אם תרבויות אלו נשמעות לכם מרגשות טיול לפרינאים יהיה מושלם עבורכם.

שאלה שלישית – מהו פינוק עבורכם?
ישנם אנשים שאוהבים לטייל ונפוש במלונות ברמה גבוהה, ליהנות מספא מפנק ואולי אפילו להמר בקזינו. אם אתם שייכים לאותם אנשים טיול לפרינאים ממש לא יתאים עבורכם. אם עבורכם פינוק הוא לראות טבע קסום, נוף עוצר נשימה, להיפגש עם תרבות חדשה ולחוות חוויות אקסטרים, הפרינאים יתאימו בדיוק עבורכם. אם אתם רוצים תוכלו לשלב שפע של אטרקציות לאורך הטיול כמו למשל טיולי טבע רגליים, טיפוס הרים, רפטינג בנהרות ותוכלו לעשות את הטיול בג'יפים. אם כל אלו נשמעים לכם כמו החופשה המושלמת, הפרינאים יתאימו בדיוק עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה