יום שישי, 13 בנובמבר 2015

חיזוק מבנים



ביצוע של חיזוק מבנים נעשה כדי להגן על מבנים מפני רעידות אדמה. מעבר לכך, הוא יכול להביא איתו יתרונות נוספים מעבר לביטחון שהם סיבה טובה מאד לבצע את החיזוק. בין היתר בעת חיזוק אפשר להגדיל את שטח המחייה הקיים, להוסיף דירות (מה שתורם לעיר) וכן לטפל בשטח המשותף של הדיירים בבניין.

חיזוק נגד רעידות אדמה
הסיבה העיקרית לבצע חיזוק מבנים היא חיזוק נגד רעידות אדמה. נכון להגיד שעד היום לא היו רעידות אדמה אשר גבו מחיר כבד בארץ, אבל ישנה סכנה ממשית וזוהי הזדמנות לחזק את המבנה ולהרוויח כמובן גם יותר מכך.

הגדלת שטח הדירות
אחת הסיבות הנוספות לבצע את החיזוק של המבנים היא הגדלה של שטח הדירות. כל אחד אשר עובר פרויקט כזה יכול ליהנות משטח דיור שיותר מתאים לו. הגדלה של שטח הדירות הוא חלק שיכול להיות בלתי נפרד מהפרויקט והוא מאפשר ליהנות מהתוצאה הרצויה ומדירה טובה יותר גם ברמת השימוש היום יומי וגם בעת המכירה אם תרצו למכור את הדירה.

שיפור ברמה העירונית
ברמה העירונית חיזוק מבנים יכול להשפיע על אפשרויות הדיור בעיר. נכון שלא כולם חושבים על כך שמה שהם יבצעו בדירה ישפיע על הסביבה, אך הדבר משפיע בסופו של דבר גם על הדיירים עצמם.

טיפול בשטח משותף לכל דיירי הבניין
בעת ביצוע חיזוק מבנים משנים את המרחב הקיים, גם בדירות וגם בשטח המשותף. השטח המשותף יכול להיות הלובי של הבניין או המעלית. השטח המשותף יכול לעבור שיפור שמשפיע על החיים היום יומיים בבניין. כמובן, הבחירה איך לשנות את המרחב המשותף תתבצע לאחר שהחברה תקשיב לבקשות של בעלי הדירות ובהתאם ליכולות ההנדסיות של המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה