יום שישי, 6 במאי 2016

שירות מענה אנושי



חברות רבות משתמשות כיום בשירות מענה אנושי לשם מתן מענה ללקוחותיהם
שירות מענה אנושי הינו שירות בו נציגי החברה זמינים ללקוחותיה, והם אלו שמסייעים להם בפתרון בעיות ובמתן מענה לפניות השונות. שירות מענה אנושי מופיע בצורה כזו או אחרת ברוב החברות הגדולות, והוא נתמך על ידי גורמי שירות לקוחות נוספים.

אז מה כדאי לדעת על שירות מענה אנושי?

  • כיצד הוא עובד: רוב החברות מחזיקות כיום מרכז שירות לקוחות המאויש על ידי נציגי שירות שמספקים שירות מענה אנושי ללקוחות החברה. מרכזים שכאלה משתנים בגודלם לפי גודל החברה, מורכבות הפניות והתמחות הנציגים, ומותאמים בצורה כזו שתספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות החברה.

  • תמיכה מחברה חיצונית: בחברות בהן אין מוקד שירות לקוחות, או שהמוקד עצמו אינו עובד לאורך כל שעות היום או אינו עומד בעומס הפניות בשעות מסוימות, נעזרות החברות בחברה חיצונית המספקת שירותי מענה טלפוני לעסקים. חברות חיצוניות אלה מקבלות את פניות הלקוחות כאשר מוקד השירות של החברה סגור או כאשר יש עליו עומס, והן מסייעות לנציגי השירות של החברה להתמודד עם כמות הפניות ולתת את השירות הטוב ביותר לכל לקוחותיהם.
  • יתרונות: לשירות מענה אנושי יתרונות רבים, כאשר הבולט מבניהם הינו העובדה כי שירות זה הינו סוג השירות האישי ביותר, והוא יוצר אצל הלקוח תחושה שפנייתו חשובה לחברה ומטופלת ברצינות. כמו כן, שירות מענה אנושי מספק את השירות היעיל, המהיר והאיכותי ביותר מכל סוגי השירות האחרים כגון שירותים דיגיטליים או מענה ממוחשב.

שירות מענה אנושי משפר משמעותית את רמת שירות הלקוחות של החברה
חברה המספקת שירות מענה אנושי, מספקת ללקוחותיה שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר ומעלה את שביעות רצונם מהחברה ומהשירות הניתן להם. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה