יום שבת, 21 במאי 2016

בגדי ים ביקיני



טיפים לקניית בגד ים

הקיץ מגיע, ואתו מגיעים בגדי הים לחנויות

כל שנה, קצת לאחר הפסח, בגדי הים מתחילים לצוץ ברשתות הביגוד השונות. כיום אין כמעט חנות בגדים אשר לא מחזיקה לפחות סטנד אחד של בגדי ים. כמובן שקיימות גם רשתות אשר מתמקדות בבגדי הים ומציעות מגוון גדול. היצע בגדי הים הוא עצום, הן מבחינת גזרות והן מבחינת עיצובים והדפסים. כך כל אחת יכולה למצוא את בגד הים המתאים לה. קיימים שני סוגים עיקריים של בגדי ים בקיני ובגד ים שלם. מבין מבחר בגדי ים בקיני יהיה כמובן הפופולרי ביותר.




איך לבחור את בגד הים בחנות?

כיוון שקיימים בגדי ים רבים, והגזרות משתנות בכל אחד מהם, כדאי למדוד כמה שיותר. כדאי תמיד למצוא את הגזרה המתאימה לך ביותר, ולכן יש למדוד כמה שיותר גזרות שונות עד שתמצאי את האחת. בקשי מהמוכרת בחנות בגדי ים בקיני בגזרות שונות. שימי לב, חשוב למדוד את שני חלקי בגד הים, כיוון שלרוב החלק התחתון לא ניתן להחלפה. שימי לב שהוא יושב עליך טוב. כשאת מודדת בגדי ים בקיני בפרט, שימי לב שאת יכולה לנוע ולהסתובב איתם בנוחות, ללא צורך לסדר אותם כל הזמן. עכשיו כשמצאת את הגזרה, נותר רק לבחור את ההדפס שהכי אהבת.

למה חשוב לשים לב?

בסופו של דבר בגדי ים בקיני יכולים להגיע במחירים שונים ומגוונים. בקיני הוא פריט חובה בכל ארון, ולכן כדאי להשקיע בביקיני איכותי אחד לפחות. מדובר במחיר שיהיה מעט גבוה יותר, אך לגמרי שווה את זה. בקיני קלאסי יהיה רלוונטי לכמה עונות ותרצי כי הוא יחזיק מעמד. בגד ים באיכות טובה הוא בעל אורך חיים משמעותית גבוה יותר מאשר בגד ים פשוט. בנוסף, הוא ידהה פחות בשמש וישמור על המראה המקורי שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה