יום שלישי, 24 במאי 2016

מתנות לחו"ל



רבים מאתנו יודעים מה לקנות לאדם שגר בארץ וחוגג שמחה מסוימת (חתונה, בר מצווה, יום הולדת, וכיו"ב), אך מה נעשה כשאנחנו צריכים לבחור מתנות לחו"ל? אפשר שאתם רוצים לקנות מתנה לקרוב משפחה שחוגג יום הולדת, או לבחור מתנה לקולגות שלכם שחוגגים חג מעבר לים (בין אם הם יהודים או לא). אבל איך בכלל נדע לבחור מתנות לחו"ל במקרים כאלה? מהם הקווים המנחים? הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם.

לקרוא ולהבין מה כדאי לעשות
קודם כל כשאתם בוחרים מתנות לחו"ל אתם צריכים לזכור שיש לכם יתרון מובנה בכך שאתם דווקא גרים בישראל. כשאנשים שגרים בחו"ל מקבלים מתנות שהן מתוצרת ישראלית הם מתלהבים מאד. לכן, לא כדאי לבחור במתנה כמו טלפון סלולרי חדש שאפשר להשיג אותו גם בחו"ל. נסו להעדיף מתנות שהן מיוחדות לישראל - מוצרי יודאיקה שונים, בובות מיוחדות עם אלמנט ישראלי או  יהודי, חמסות שונות, ספרי מתנה גדולים ויוקרתיים בעברית או אנגלית שעוסקים בישראל או ארץ ישראל, וכיו"ב. כמובן שהמחיר עצמו וגם אופי המתנה צריך גם להיות תלוי באופי האירוע ובמידת הקירבה שלכם למי שיקבל את המתנה.



למתי כדאי לקנות מתנות?
כדאי מאד לשלוח מתנות לחו"ל במידה ומדובר באמת על אירוע של אדם שקרוב אליכם. למשל אם יש לכם קרוב משפחה שמתחתן בקרוב או שנולדו לו ילדים - זו הזדמנות טובה מאד לפנק אותו עם מתנה מיוחדת. אם יש לכם חברים קרובים שעזבו את הארץ לפני כמה שנים ויש להם יום הולדת עגול - זו גם הזדמנות לפנק אותם במתנה, או פשוט כשאתם רוצים להפתיע מישהו שם שיקר לכם. יש לכם תמיד את כל האפשרויות למצוא את המתנות המושלמות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה