יום שלישי, 31 במאי 2016

קייטרינג פינגר פוד - כשמתחשק משהו אחר, טעים ומיוחד

הרעיון שעומד מאחורי קייטרינג פינגר פוד הוא פשוט מאד. במקום מנות ענק שמוגשות לשולחנות, האורחים שלכם באירוע יכולים לקחת את המנות ישירות מהמגשים בידיים שלהם. הם לא צריכים אפילו סכין או מזלג. את הפינגר פוד אוכלים בבת אחת, כי מדובר על מנות קטנות ומפנקות - מאפים, ירקות, ממולאים, ועדו פינוקים מיוחדים שמתאימים לאירועים רבים. למעשה, קייטרינג פינגר פוד מתאים לכל מצב שבו אתם רוצים שהאוכל באירוע שלכם יהיה קצת שונה מהמקובל - אך טעים ואיכותי באופן יוצא דופן.

האם זה משביע?

לעתים אנשים מעלים את השאלה החשובה האם קייטרינג פינגר פוד לבדו יכול להשביע אדם. התשובה היא כמובן מורכבת, אי המטרה של קייטרינג פינגר פוד איננה לגרום לשובע עד שהקיבה של האדם ממש מלאה. המטרה היא לגרום לאדם ליהנות בכל פעם שהוא מכניס מאפה גבינות מיוחד לפה או מתפנק עם פחזנית במילוי מפתיע. לכן לעתים קרובות אנחנו נוכל למצוא את הפינגר פוד בתור מנות פתיחה לאירוע שבו בהמשך יוגשו מנות עיקריות גדולות יותר. במקרים אחרות, מגישים קייטרינג פינגר פוד לאירועים שבהם באמת המטרה היא לא בהכרח לצאת שבעים, אלא פשוט להתפנק על אוכל איכותי. כך למשל באירועי השקה למיניהם, באירועים כמו שיח גלריה, בכנסים מקצועיים מסוגים שונים, ואפילו באירועים ציבוריים למיניהם - נוכל למצוא את הקייטרינג הנ"ל כשהמוני אורחים נהנים ממנו.

איך מגישים את האוכל?

יש כמה וכמה שיטות שונות להגשה של קייטרינג פינגר פוד. אפשרות אחת היא שהמגשים כולם מונחים על גבי השולחן, והאורחים פשוט מגיעים ולוקחים את המנות השונות. באפשרות אחרת, מלצרים מסתובבים עם הגשים ומציעים את המאכלים לאורחים שלכם. אפשר כמובן גם לשלב בין שתי השיטות הנ"ל.

קייטרינג פינגר פוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה