יום שלישי, 31 במאי 2016

פאות קאסטם מחמיאות לכל אישה

אחד מהכללים הידועים ביותר בעולם הפאות הוא שאם אישה בוחרת פאות קאסטם, הרי שכעת היא מגדילה פי כמה את הסיכוי לכך שהפאה תחמיא לה ולמראה שלה. מדוע זה כך? מה שמיוחד במקרה של פאות קאסטם, הוא שמדובר על פאות שעברו תהליך של ייצור באופן טבעי וידני. הפאות מורכבות אך ורק משיער טבעי של נשים, הן אינם עבור תהליך של עיבוד כימי, והן הורכבו במלאכת יד. זה יוצר פאות מוקפדות הרבה יותר מהמקובל, והן איכותיות מאד - ולכן גם מתאימות לקהל הרבה יותר גדול של נשים.

ומה עם המחיר של הפאות?


לא מעט נשים מתעניינות באופן טבעי גם בסוגיית המחיר של פאות קאסטם. אין כמעט צורך לציין שהמחיר של פאות קאסטם הוא גבוה יותר משל פאות שאינן שייכות לקטגוריה זו. יש לזכור מדוע המחיר הוא גבוה ויקר יותר: פאות קאסטם עשויות כזכור אך ורק משיער טבעי ואין בהן אפילו שערה מלאכותית. מאחר שהפאות הללו לא עברו תהליך של עיבוד כימי כמו החלקה, הרי שאם הן חלקות זה אומר שהשיער היה חלק במקור - וזהו שיער שהוא כמובן נדיר יותר, ומכאן מאחר שההיצע הוא נמוך יותר לעומת הביקוש - המחיר של פאות קאסטם יעלה בהתאם.

אבל לכן אין מה לחשוש


למרות זאת, אם אתן מעוניינות לקנות פאות קאסטם אתן לא צריכות להיות מוטרדות מן המחיר. כיום רוב העסקים אשר מציעים את הפאות הללו למכירה יסכימו לפרוס את התשלומים עבור הפאה לכמה חודשים, בהתאם ליכולת הכלכלית שלכן. כמו כן חשוב שתיקחו בחשבון שהפאות הללו ישרתו אתכן עוד שנים רבות קדימה, ולכן אתן חוסכות כסף ברכישת עוד פאות לזמן הקרוב. לכן בעצם - המחיר איננו מהווה מכשול עבורכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה