יום ראשון, 3 ביולי 2016

איך לוקחים משכנתא




אנשים רבים אשר מגיעים לקבל מהבנק משכנתא בפעם הראשונה לא באמת יודעים איך לוקחים משכנתא, ועלולים לעשות טעויות. אם אינכם יודעים איך לוקחים משכנתא, כדאי לכם לחקור את הנושא לעומק לפני שאתם מגיעים בכלל לקבל את ההצעה מהבנק. לקחת משכנתא כאשר אין לכם מושג איך לוקחים משכנתא אומר בעצם לבצע עסקה ענקית בלי שום מושג פיננסי בנושא. לא מספיק רק לכתוב בגוגל "איך לוקחים משכנתא" ולקרוא את שלושת הקישורים הראשונים שקופצים. כדאי לכם לחקור את הנושא לעומק ורק לאחר מכן להתחיל בתהליך.

בירור ומחקר ראשונים – מה זה בכלל משכנתא ומה היא דורשת מכם?

בראש ובראשונה, עליכם להבין מהי המשכנתא וכיצד היא תשפיע על החיים שלכם. כאן באמת מומלץ לקרוא מעט באינטרנט וכמובן להתייעץ עם קרובי משפחה ומכרים. מומלץ להתייעץ גם עם הורים או אנשים ותיקים שסיימו כבר לשלם את המשכנתא או שהם בעלי ניסיון של שנים רבות בנושא. בנוסף, התייעצו עם מכרים אשר לקחו משכנתא לא מזמן ויידעו להסביר איך לוקחים משכנתא ולהכין אתכם לקראת הבאות. בגדול חשוב להבין כי המשכנתא היא הלוואה שלוקחים מהבנק על מנת לרכוש את הדירה או הבית. ככל שההון הראשוני שלכם לרכישת הדירה גבוה יותר – כך תקחו מן הסתם הלוואה נמוכה יותר. את ההלוואה שתקחו מהבנק תצטרכו להחזיר בצורת החזרים חודשיים אליהם מתווספת ריבית.


ברירו ומחקר שניים – מהי המשכנתא המתאימה עבורכם?

עליכם לתכנן את המשכנתא המתאימה לכם בעיקר בהסתמך על ההחזרים החודשיים. ההחזרים החודשיים ילוו אתכם לאורך שנים, ועליכם לתכנן את הסכום (הן מבחינת חלוקת סכום ההלוואה בכמות החודשים והן מבחינת הריבית) בצורה שתתאים למצבכם הכלכלי. נסו להבין מה התוכניות הקרובות שלכם, ואם ההוצאות שלכם עתידות לרדת או לעלות. כך מצאו סכום שתוכלו לעמוד בו בכל חודש ושלא יכניס אתכם לחובות כלכליים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה