יום שלישי, 26 ביולי 2016

תיווך עסקים למכירה - הצעה הצעה משתלמת

כמו בכל תיווך, גם כשמדובר על תיווך עסקים למכירה מדובר ביצירת קשר בין קונה למוכר. כאן מדובר במישהו שמעוניין למכור את העסק שלו, והקונה שמעוניין לסגור אתו עסקה. המתווך הוא מעין צד שלישי בעסקה, שעוזר לשני הצדיים לשווק את ההצעה שלהם, לנהל משא ומתן וכך להגיע לעמק השווה ולעשות עסקת מכירה של עסק. המתווך מרוויח מעמלה שהוא גובה, בדרך כלל עשרה אחוזים מהרווח שנוצר מהעסקה. תיווך עסקים למכירה הוא שירות חשוב ביותר שככל הנראה לא תצליחו להסתדר בלעדיו. כל ניסיון לפרסום מכירה של העסק רק יגרום לכם לנזקים כלכליים מסוגים שונים. עדיף לשלם למתווך, זה בוודאות ישתלם לכם.

היתרונות של תיווך עסקים למכירה

תיווך עסקים למכירה הוא בגדר חובה לכל אדם שברצונו למכור את העסק שלו, מכל סיבה שהיא. אדם שינסה למכור את העסק בעצמו, יגרום לעסק שלו נזקים כלכליים עצומים. זאת מכיוון שהעסקים המתחרים יקפצו על ההזדמנות לנצל את העסק. אסור לפרסם מכירה של עסק. המתחרים ינסו לקחת לעצמם עובדים, סודות עסקיים ולקוחות. מצד שני, אם תבחרו בתיווך, המכירה וכלל התהליך יתנהלו בדיסקרטיות גמורה, כדי למנוע אי אילו נזקים.

יתרונות נוספים:

• תיווך עסקים למכירה מקצר את הזמן שנדרש כדי להגיע לעסקה
• בניית מערך שיווק
• איתור מגוון קונים פוטנציאלים
• ניהול משא ומתן מקצועי

מי הם המתווכים?

כיום ישנם מתווכים רבים בשוק. מדובר על משרדי תיווך או על מתווכים עצמאיים שפועלים בתחום מכירת העסקים. המתווך הוא אדם בעל ניסיון שהוכשר לעבודתו. יש לו ידע רב בנושאי חשבונאות, והבנה כלכלית טובה. למתווכים קישורי ניהול משא ומתן ברמה גבוהה ביותר. יש להם ניסיון רב בתחום דבר שיכול לעזור במצבים קשים.

תיווך עסקים למכירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה