יום רביעי, 27 ביולי 2016

לוטודיל



לוטודיל הוא מועדון חברים ייחודי שמופעל על ידי חברת נקודת שיווק וסחר בע"מ. החברה ייסדה את מועדון החברים על מנת לסייע לאנשים בכל רחבי הארץ ולעזור להם לשפר את סיכויי הזכייה בהגרלות. כמו כן, כיום החברה מנהלת באופן שוטף את מועדון החברים כדי לעזור במילוי ומשלוח טפסי לוטו, צ'אנס, 777 והגרלות נוספות שעורך מפעל הפיס.
כל אחד יכול להצטרף כרצונו למועדון החברים של לוטודיל ולהחליט האם ומתי לעזוב. מועדון החברים מיועד לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים, מי שאין לו ניסיון משמעותי במילוי טפסי הגרלות ולמי שמכיר היטב את הענף אך מעולם לא זכה בפרס הגדול.

הצטרפות למועדון מלווה בקבלת התחייבת לשתי זכיות כספיות מדי חודש ולעוד מגוון של יתרונות. ההשתתפות מותרת מגיל 18 ומעלה, אך היא מתבצעת במהירות וישירות דרך אתר האינטרנט של החברה. כמו כן, ניתן ליצור קשר טלפוני עם נציגי לוטודיל ולשמוע פרטים נוספים על ההבדלים בין המסלולים. נציגי החברה מכירים היטב את צרכי הלקוחות והם יכולים לעמוד לרשות חברי המועדון בשעות גמישות לאורך השבוע.

איך מצטרפים למועדון?

מי שנרשם כמשתתף במועדון החברים צריך לשלם דמי השתתפות בהתאם למסלול שבו בחר. לאחר ההרשמה הפרטים נקלטים במחשבי החברה, וחברת האשראי או הבנק מאשרים את אמצעי התשלום שהציע. במקביל, חברת נקודת שיווק וסחר בע"מ מנפיקה לו חוזה כרטיס מועדון שיישלח לביתו בדואר.
לסיכום, חברי המועדון של לוטודיל זכאים להשתתף במגוון רחב של הגרלות וכך הם משפרים את סיכויי הזכייה שלהם בפרס הגדול. ההשתתפות בהגרלות מבוססות על שימוש בנוסחה סטטיסטית ייחודית שכבר הוכיחה את עצמה. כדאי להצטרף למועדון החברים עוד היום וליהנות מכל היתרונות הגדולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה