יום ראשון, 4 בפברואר 2018

לימודי מוזיקה במכללת בי פי אם



בי פי אם היא מכללה שמרכזת תחת קורת גג אחת סוגים שונים של לימודי מוזיקה. הלימודים במכללה מתאימים גם למי שאין להם רקע במוזיקה, או לחילופין לאנשי מקצוע שרוצים להעשיר את ארגז הכלים שיש ברשותם. היכרות עם מסלולי הלימוד של מכללת בי פי אם יכולה להתאים למי שמחפש כיוון לקריירה או לכל מי שמתעניין בתחום.



הדוגמא הכי טובה להתמחות של מכללת בי פי אם היא מסלול של קורסים מקיפים. במסלול המקיף של לימודי סאונד והפקה ניתן למשל לקבל כלים להשתלבות בתעשייה העולמית, להכיר מקרוב את הסטנדרטים המקובלים של יצירת מוזיקה במאה ה-21 ולפגוש את המושגים מאחורי טכנאות אולפן, תיאוריה מוזיקלית ועוד. כמו כן, המרצים של הקורס מגיעים מכל התחומים ולכן מדובר במסלול מקיף שמתאים גם לחסרי ניסיון.

התמחות במסלול לימודים ספציפי
מי שרוצה להעשיר את הידע שלו במסלול לימודים ספציפי יכול לעשות גם את זה במסגרת הלימודים במכללת בי פי אם. לצד לימודי סאונד יש מסלולים של לימודי תוכנה ליצירה והפקת מוזיקה, לימודים לתקליטנים שמעוניינים לעסוק בתחום בתור מקצוע ולימודים ספציפיים עבור זמרים יוצרים. בבסיס הקורסים עומדים תמיד התכנים של תיאוריה מוזיקלית, אך כל מרצה יכול לבחור לקחת אותם למקומות שונים לפי ההתמחות.

בסופו של דבר, הדרך הנכונה ללמוד מוזיקה היא למצוא מסלול שיש בו עניין אישי. כך ניתן להבטיח לא רק את ההתמדה בלימודים אלא גם את הציונים הגבוהים. עניין אישי מהווה אינדיקציה מעולה להתאמה בין מסלול לימודים מסוים לבין הצרכים של הסטודנטים. כל מי שיש לו עניין אישי במוזיקה יכול למצוא משהו שמתאים לו במכללת בי פי אם ולהפוך את התחביב למקצוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה