יום שלישי, 6 בפברואר 2018

בניית בריכות פרטיות בבתים להשקעה



בית פרטי להשקעה מניב תשואה במהלך השכרה או מכירה. עם זאת, לא כל המשקיעים יודעים כיצד ניתן להגדיל את התשואה ומה כדאי להוסיף לבתים עם חצר או גינה. הפתרון לזה עשוי להיות בנייתבריכות פרטיות בבתים להשקעה. לבניית בריכות פרטיות יש המון יתרונות עבור מי שמשתמש בהן על בסיס יום יומי, אך הן חשובות לא פחות בנכסי נדל"ן. זו גם הסיבה בגללה משקיעים בנדל"ן בארץ ובעולם מנצלים את הביקוש לבתים עם בריכות וגובים עבורם מחיר יחסית גבוה.

בריכה פרטית היא הוצאה משתלמת עבור בעלי בתים פרטיים. בטווח הקצר, בעלי הבית יכולים להשתמש בבריכה באופן פרטי ולהזמין אליה חברים, קרובים ובני משפחה. בטווח הארוך, הבריכה מעלה את ערך הנכס בעשרות אחוזים. היא הופכת אותו לאטרקטיבי יותר גם בהשוואה לנכסים אחרים בשכונה, מתאימה למי שרוצה להבליט את הבית שלו על רקע שוק הנדל"ן הדינאמי ויעילה מאוד בהשכרה של נכסי יוקרה.



האם כל בריכה מעלה את ערך הנכס?
הבעיה היא שלא כל בריכה פרטית אכן מעלה את ערך הנכס. הנושא של בניית בריכות פרטיות מורכב מכפי שנהוג לחשוב והוא מחייב מעורבות של אנשי מקצוע. התפקיד של אנשי מקצוע הוא למצוא את המיקום המתאים עבור הבריכה ולהכין בשבילה את התשתית. במקביל, אנשי מקצוע חייבים להביא בחשבון את היתרונות של בריכה עמידה ובטיחותית ולהשקיע בהתאם.

התהליך הנכון של בניית בריכות פרטיות בבתים להשקעה כולל התייעצות עם אנשי מקצוע וקביעת מסגרת התקציב. לאחר מכן ניתן להחליט על לוח הזמנים לבניית הבריכה ולשאול על שירותים משלימים כמו ניקיון, תחזוקה וטיפול בתקלות. זו הדרך האידיאלית לבנות את הבריכה ולהגדיל את התשואה מנכס להשקעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה