יום שלישי, 6 בפברואר 2018

בריכות שחייה



חוויית קיץ מרעננת לכל המשפחה
נסו לעצום את העיניים רגע ולדמיין. הקיץ כבר בעיצומו. חם ומהביל כל כך בחוץ, כך שכולם עסוקים רק בחישוב דרכים לשהות כמה שיותר זמן במרחבים ממוזגים. הילדים בבית כבר עמוק בתוך החופש הגדול, מטפסים על הקירות מרוב אנרגיות מבוזבזות. מה יותר מתאים באווירה כזו מאשר בילוי משפחתי בבריכה? בריכות שחייה הן המצאה יחסית מודרנית, ונדמה שהן נועדו בדיוק עבור משפחות בקיץ הישראלי. בריכה יכולה להתאים לכל הילדים בכל הגילאים, וגם ההורים יכולים להפיק ממנה הנאה לא מעטה. מדובר בבילוי יחסית לא יקר שיכול להעביר שעות רבות בהנאה משפחתית גדולה.


סוגי בריכות שחייה
כמובן, רוב המשפחות לא מחזיקות בבריכות ביתיות אלא בוחרות לנסוע אל בריכת השחייה העירונית. היתרון של בריכות שחייה כאלו הוא חיסכון בכסף, לפחות בהשקעה הראשונית, ושימוש במתקנים נוספים של בריכות גדולות כמו מקפצה, מסלולי שחייה לספורטאים מבנינו וג'קוזי. אחרים בוחרים דווקא בהצבת בריכות שחייה ביתיות. אמנם מדובר בהשקעה כספית לא קטנה, אולם בטווח הארוך היא יכולה להיות משתלמת מאוד, תלוי בכמות השימוש בה. בריכה ביתית יכולה להתאים למשפחות שמעוניינות במעט שקט ופרטיות ורוצות לוותר על ההמולה שבבריכה ציבורית. כמו כן, בריכה פרטית מאפשרת ספונטניות, כך שניתן לקפוץ למים בכל שעה ביום ובלי לחשוב יותר מדי על התארגנות ונסיעות.

שדרגו את חווית הבריכה
בסופו של יום, בריכות שחייה יכולות להיות מאגרי מים ותו לא. אבל במעט השקעה ומאמץ, הן יכולות להיות הרבה יותר מזה. קניית אביזרים כמו מזרני ים, גלגלים, צידניות צפות לבריכות פרטיות וכדורים למיניהם יכולה לשדרג את החוויה לילדים וגם לכם. אביזרים אלו ניתנים לרכישה כמעט בכל חנות ספורט או מתנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה