יום שלישי, 6 בפברואר 2018

הכנה לgmat



היכרות עם נושאי הלימוד של קורס הכנה לgmat יכולה לעזור למי שרוצה לשפר את הסיכויים לקבל ציון גבוה במבחן. קודם כל, צריך להקדים ולהזכיר שהמבחן עצמו נערך בשפה האנגלית. הסיבה לכך היא שמדובר במבחן קבלה לתואר שני במנהל עסקים במוסדות המובילות בעולם ולכן הוא חייב להיות אחיד. עם זאת, קורס הכנה לgmat נערך בעברית ורק בחלקים מסוימים שלו מדברים באנגלית על מנת להרגיל את הסטודנטים למונחים ולביטויים של השפה.

שנית, קורס הכנה לgmat מתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. מהבחינה הזו הוא דומה לקורס הכנה לפסיכומטרי כי הוא מיועד למי שנמצא בשיאו של התואר הראשון, לכאלה שסיימו את התואר הראשון ומעוניינים ללמוד לתואר שני במנהל עסקים או לבעלי קריירה שרוצים להרחיב את אפשרויות התעסוקה שלהם. הפנייה לקהל יעד מגוון מחייבת את מרצי הקורס לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ולבחור תכנים מתאימים.

מה כולל קורס הכנה לgmat?
מבחינה פדגוגית, קורס הכנה לgmat עוסק במבנה המבחן ובמאפיינים המיוחדים שלו בהשוואה למבחנים אחרים. לאחר מכן לומדים הסטודנטים על חלקים ספציפיים כמו החיבור, החשיבה המשולבת, החלק הכמותי, החלק המילולי וכדומה. עם תום החלק הזה לומדים במהלך קורס הכנה לgmat על שיטת הבחינה ועל האופן שבו משקללים את התוצאות.



כל פרט שעליו לומדים בהקשר של מבחן gmat משמעותי מאוד עבור הציון של הסטודנטים. מי שמגיע למבחן כאשר הוא מכיר את המבנה, את השיטה ואת הציונים ירגיש תחושת ביטחון עצמי ולכן יגדיל לעצמו את הסיכוי לקבל ציון גבוה. מסיבות אלו ואחרות צריך להשקיע בבחירת קורס הכנה לgmat ברמה גבוהה. רצוי לקבל המלצות על הקורסים ולא להתפשר על רמת המקצועיות של המרצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה